ВХІД
Замовити дзвінок
Період редагування:
з 18.10.2024 10:25 по 23.10.2024 18:00
Період запитань:
з 18.10.2024 10:25 по 28.10.2024 18:00
Період відповідей:
з 18.10.2024 10:25 по 28.10.2024 18:00
Період подання заяви на участь в аукціоні:
з 18.10.2024 10:25 по 28.10.2024 20:00
Період аукціону:
Статус:
Аукціон не відбувся
Назва аукціону:
Опис аукціону:
Овес 3 клас, Загальна кількість - 20.55 т., Ціна за т. з ПДВ - 6500.00 грн/т., Якість згідно ДСТУ. Базис поставки - EXW - Володимир-Волинський КХП: 44700, Володимир-Волинський, Княгині Ольги, буд. № 5
Лоти виставляються (черговість):
Вперше
Мінімальна кількість заяв:
1
Номер лоту:
1
Підстава:
Критерії прийнятності:
Розмір реєстраційного внеску:
340,00 грн.
Розмір гарантійного внеску:
6 678,75 грн.
133 575,08 грн. (включаючи ПДВ)
На фінальну суму нараховується ПДВ:
Ні
Мінімальний крок аукціону:
1 335,75 грн.
Загальна кількість активів лоту:
1
Опис об'єкта:
Овес 3 клас, Загальна кількість - 20.55 т., Ціна за т. з ПДВ - 6500.00 грн/т., Якість згідно ДСТУ. Базис поставки - EXW - Володимир-Волинський КХП: 44700, Володимир-Волинський, Княгині Ольги, буд. № 5
Код відповідного класифікатора лоту CPV:
03211600-9 Овес
Кількість активів:
20.55 т.
Інформація щодо реєстрації
Стан державної реєстрації об'єкту:
Реєстрація не вимагається
Розташування об'єкту
Адреса місцезнаходження активу:
44700, Україна, Волинська область, Володимир-Волинський, Княгині Ольги, буд. № 5
Порядок ознайомлення з майном, час і місце проведення огляду об'єкта:
Володимир-Волинський КХП: 44700, Володимир-Волинський, Княгині Ольги, буд. № 5
Перелік та вимоги до оформлення документів:
- Покупець здійснює 100% попередню оплату за партію Товару з урахуванням ПДВ протягом 1 (одного) банківського дня з дати отримання від Постачальника рахунку-фактури. - довідка в довільній формі, на своєму бланку за підписом директора/керівника контрагента та головного бухгалтера (якщо він передбачений на підприємстві), в якій потрібно вказати свої реквізити, а саме: юридичну адресу та фактичне місце знаходження, номери телефонів, розрахункові рахунки, а також копії наступних документів (засвідчені підписом та надписом – «Згідно з оригіналом» директора/керівника або уповноваженої особи контрагента та відбитком печатки контрагента, із зазначенням дати засвідчення посади та ПІБ); - копії сторінок Статуту, а саме: титульну та останню сторінки, сторінку на якій зазначено юридичну адресу, сторінку з повним найменуванням, сторінку з повноваженням директора/керівника, сторінку з інформацією про всіх учасників, сторінку з повноваженнями вищого органу управління на підприємстві; У разі наявності у підприємства Модельного статуту, форма якого затверджена Постановою КМУ від 27.03.2019 №367 «Деякі питання дерегуляції господарської діяльності», надаються підтверджуючі документи (рішення засновників) щодо діяльності підприємства на підставі Модельного статуту; - копії паспортів директора або підписанта договору; - довідка з банку про відкриття рахунку, на довідці повинні бути зазначені номер і дата; - фінансова звітність (форма №1 (баланс), форма № 2 (звіт про фінансові результати (звіт про сукупний дохід) за останній звітний період; - лист за підписом директора контрагента щодо наявності/відсутності зв'язків з державою-агресором та/або іноземними державами зони ризику, які визначені Рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 21.02.2023 № 181 або іншим нормативно-правовим документом, та наявність/відсутність прямого чи опосередкованого контролю над контрагентом громадянами та/або юридичними особами, місцем реєстрації яких є іноземна держава зони ризику. - лист за підписом директора контрагента, що контрагент не належить до юридичних осіб кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), якої є російська федерація, громадянин російської федерації або юридична особа, створена та зареєстрована відповідно до законодавства російської федерації - Анкета - Фактична адреса ( куди відправляти договір та спец.)
Майно, яке швидко псується:
Дата публікації процедури:
18.10.2024 10:25:58
Дата останньої зміни процедури:
28.10.2024 20:00:03
Рахунки для гарантійного внеску
Назва банку:
АТ "Державний експортно-імпортний банк України"
Найменування одержувача:
АТ "ДЕРЖАВНА ПРОДОВОЛЬЧО-ЗЕРНОВА КОРПОРАЦІЯ УКРАЇНИ "
Ідентифікатор одержувача (ЄДРПОУ, РНОКПП):
37243279
Номер банківського рахунку в форматі IBAN
UA653223130000026003020053310
Валюта рахунку:
UAH
Імпортувати документи
Назва | Тип | Дата |
---|
Імпортувати документи
Назва | Тип | Дата |
---|
Імпортувати документи
Назва | Тип | Дата |
---|
Заява на участь
Імпортувати документи
Назва | Тип | Дата |
---|
Події процесу
Забрати Розмiр гарантiйного внеску
Ваша пропозиція підтверджена!
Увага
Увага!
Ви сформували рахунки!
Для участі в аукціоні Вам необхідно:
1) Завантажте та сплатіть рахунки:
2) Після завершення періоду редагування аукціону вам необхідно буде зареєструвати пропозицію на участь.
Повна юридична назва організації:
АТ "ДЕРЖАВНА ПРОДОВОЛЬЧО-ЗЕРНОВА КОРПОРАЦІЯ УКРАЇНИ "
Адреса місцезнаходження:
ЄДРПОУ:
37243279
Контактна особа
Найменування:
Костерєва Ірина Юріївна
E-mail:
i.kostereva@pzcu.gov.ua
Телефон:
+0442895372