ВХІД
Замовити дзвінок
Період редагування:
з 04.02.2025 11:20 по 11.02.2025 18:00
Період запитань:
з 04.02.2025 11:20 по 16.02.2025 18:00
Період відповідей:
з 04.02.2025 11:20 по 16.02.2025 18:00
Період подання заяви на участь в аукціоні:
з 04.02.2025 11:20 по 16.02.2025 20:00
Період аукціону:
Статус:
Аукціон не відбувся
Назва аукціону:
Опис аукціону:
Брухт та відходи змішані Вид 508
Лоти виставляються (черговість):
Вперше
Мінімальна кількість заяв:
2
Номер лоту:
1
Підстава:
Критерії прийнятності:
Розмір реєстраційного внеску:
340,00 грн.
Розмір гарантійного внеску:
2 887,17 грн.
57 743,47 грн. (без ПДВ)
На фінальну суму нараховується ПДВ:
Ні
Мінімальний крок аукціону:
577,43 грн.
Загальна кількість активів лоту:
1
Опис об'єкта:
Брухт сталевий легковаговий Вид 501
Код відповідного класифікатора лоту CPV:
14910000-3 Вторинна металева відновлена сировина
Кількість активів:
10054 кг.
Інформація щодо реєстрації
Стан державної реєстрації об'єкту:
Реєстрація не вимагається
Розташування об'єкту
Адреса місцезнаходження активу:
54052, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул. Айвазовського, 29/1
Перелік та вимоги до оформлення документів:
Учасник повинен надати (розмістити у електронній системі, до закінчення дати та часу періоду подання пропозицій) в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи: - чинний дозвіл (дозволи) або ліцензію (ліцензії) на провадження певного виду господарської діяльності; - документи що підтверджують повноваження на укладання Договору керівника/особи, що уповноважена на підписання/укладання Договору; - контактну інформацію компанії-учасника (з зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси, відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон, тощо); На етапі оцінки пропозицій, Учасник, який запропонував найвищу ціну, повинен протягом 24 годин розмістити у електронній системі в електронному (сканованому) вигляді «Комерційну пропозицію (за результатами аукціону)» (Додаток 1 переліку кваліфікаційних критеріїв (вимог)) на суму, що не є меншою, останньої пропозиції, поданої в електронній системі. У випадку, якщо учасник не надав «Комерційну пропозицію (за результатами аукціону)», Продавець залишає за собою право відхилити пропозицію Учасника.
Додаткові відомості:
До укладення Договору Переможець повинен надати (протягом п’яти днів з моменту визначення його як Переможця процедури реалізації) Замовнику завірені в установленому порядку (завірені підписом та печаткою* учасника) копії наступних документів: - Статут (у останній редакції) та/або інші установчі документи (для юридичних осіб). У разі, якщо Переможець здійснює діяльність без статуту (або іншого документу, який його замінює), подається письмове пояснення з посиланням на норми відповідних законодавчих актів України про підстави здійснення діяльності без вказаних документів; - Документи що підтверджують повноваження на укладання Договору керівника/особи, що уповноважена на підписання/укладання Договору; - Чинний дозвіл (дозволи) або ліцензію (ліцензії) на провадження певного виду господарської діяльності. * Ця вимога стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно чинного законодавства.
Майно, яке швидко псується:
Дата публікації процедури:
04.02.2025 11:20:16
Дата останньої зміни процедури:
16.02.2025 20:00:02
Рахунки для гарантійного внеску
Назва банку:
АБ «УКРГАЗБАНК»
Найменування одержувача:
Філія «Ольвія» Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрація спеціалізованого морського порту Ольвія)
Ідентифікатор одержувача (ЄДРПОУ, РНОКПП):
38728512
Опис:
Умови розрахунків: Покупець здійснює попередню оплату у розмірі 100% вартості узгодженої Сторонами партії Товару протягом 10 (десяти) календарних днів з дати виставлення Покупцю рахунку від Продавця. У випадку, якщо вага за результатом зважування відвантаженої партії Товару перевищує вагу, зазначену в заявці та оплачену Покупцем, Покупець зобов’язаний оплатити додатковий обсяг Товару, зазначений в Акті приймання чорних металів (вторинних), за додатковим рахунком, наданим Продавцем. Оплата за передачу/відвантаження додаткового обсягу Товару здійснюється Покупцем на поточний рахунок Продавця протягом 5 (п’яти) календарних днів з дати виставлення Покупцю додаткового рахунку Продавця. У випадку, якщо вага за результатом зважування відвантаженої партії Товару менше ваги, яка зазначена в заявці та оплачена Покупцем, Продавець повертає Покупцю різницю в строк до 15 (п’ятнадцяти) календарних днів від дати складання Акту приймання чорних металів (вторинних), або (за згодою Сторін) пропорційно зменшує вартість наступної партії Товару на вартість (різницю) не отриманого Товару Покупцем.
Номер банківського рахунку в форматі IBAN
UA123204780000026005924425412
Валюта рахунку:
UAH
Імпортувати документи
Назва | Тип | Дата |
---|
Імпортувати документи
Назва | Тип | Дата |
---|
Імпортувати документи
Назва | Тип | Дата |
---|
Заява на участь
Імпортувати документи
Назва | Тип | Дата |
---|
Події процесу
Забрати Розмiр гарантiйного внеску
Імпортувати документи
Назва | Тип | Дата |
---|
Ваша пропозиція підтверджена!
Увага
Увага!
Ви сформували рахунки!
Для участі в аукціоні Вам необхідно:
1) Завантажте та сплатіть рахунки:
2) Після завершення періоду редагування аукціону вам необхідно буде зареєструвати пропозицію на участь.
Повна юридична назва організації:
Філія "Ольвія" ДП "АМПУ"
Адреса місцезнаходження:
ЄДРПОУ:
38728512
Інформація щодо підтвердження повноважень:
Наказ № 19/20 від 20.12.2023 "Про визначення уповноважених осіб" філії «Ольвія» ДП «АМПУ» (адміністрації спеціалізованого морського порту Ольвія)
Контактна особа
Найменування:
Гроголь Володимир Ігорович
E-mail:
V.GROGOL@UKR.NET
Телефон:
+380684752365