ВХІД
Замовити дзвінок
Період редагування:
з 28.02.2025 11:57 по 04.03.2025 18:00
Період запитань:
з 28.02.2025 11:57 по 09.03.2025 18:00
Період відповідей:
з 28.02.2025 11:57 по 09.03.2025 18:00
Період подання заяви на участь в аукціоні:
з 28.02.2025 11:57 по 09.03.2025 20:00
Період кваліфікації:
з 09.03.2025 20:00 по 04.04.2025 18:00
Період аукціону:
Статус:
Очікується опублікування протоколу
Назва аукціону:
Опис аукціону:
Металобрухт - непридатні для прямого використання вироби, устаткування, обладнання або його частини, які за рішенням власника втратили експлуатаційну цінність внаслідок фізичного зносу і містять у собі чорні або кольорові метали чи їх сплави, а також вироби з металу, що мають непоправний брак. 1. Покупець здійснює забір (вивезення), переміщення по складу, завантаження в транспорт металобрухт - самостійно, власними силами та засобами зі складу ДП «ІНФОТЕХ» (далі – Продавець) за адресою: вул. Дегтярівська, 15 Б, м. Київ, 04050, протягом 30 календарних днів з моменту укладання Договору. 2. Авто вантажопідйомністю не більше 10 тонн. 3. Металобрухт (частини устаткування, обладнання) на складі Продавця знаходиться в частково розібраному стані на піддонах. 4. Орієнтовна маса металобрухту 23 992,4 кг – означає її номінальну вагу за паспортом устаткування, обладнання, по фактичній вазі можливі відхилення. 5. Приймання металобрухту по фактичній кількості (за вагою брутто) проводиться представниками Покупця і Продавця на складі Продавця, шляхом зважування на технічних засобах Покупця. 6. Оплата по факту забору (вивезення) металобрухту, здійснюється протягом 10 банківських днів з дня забору (вивезення) металобрухту. 7. Продавець не несе відповідальності за нещасний випадок, що може трапитися з працівником Покупця за умов порушення останнім вимог Закону України «Про охорону праці», Кодексу цивільного захисту України, Правил пожежної безпеки в Україні та інших нормативно-правових актів.
Лоти виставляються (черговість):
Вперше
Мінімальна кількість заяв:
1
Номер лоту:
1
Підстава:
Критерії прийнятності:
Розмір реєстраційного внеску:
340,00 грн.
Розмір гарантійного внеску:
7 797,53 грн.
155 950,60 грн. (без ПДВ)
На фінальну суму нараховується ПДВ:
Ні
Мінімальний крок аукціону:
1 559,50 грн.
Загальна кількість активів лоту:
1
Опис об'єкта:
Металобрухт - непридатні для прямого використання вироби, устаткування, обладнання або його частини, які за рішенням власника втратили експлуатаційну цінність внаслідок фізичного зносу і містять у собі чорні або кольорові метали чи їх сплави, а також вироби з металу, що мають непоправний брак. 1. Покупець здійснює забір (вивезення), переміщення по складу, завантаження в транспорт металобрухт - самостійно, власними силами та засобами зі складу ДП «ІНФОТЕХ» (далі – Продавець) за адресою: вул. Дегтярівська, 15 Б, м. Київ, 04050, протягом 30 календарних днів з моменту укладання Договору. 2. Авто вантажопідйомністю не більше 10 тонн. 3. Металобрухт (частини устаткування, обладнання) на складі Продавця знаходиться в частково розібраному стані на піддонах. 4. Орієнтовна маса металобрухту 23 992,4 кг – означає її номінальну вагу за паспортом устаткування, обладнання, по фактичній вазі можливі відхилення. 5. Приймання металобрухту по фактичній кількості (за вагою брутто) проводиться представниками Покупця і Продавця на складі Продавця, шляхом зважування на технічних засобах Покупця. 6. Оплата по факту забору (вивезення) металобрухту, здійснюється протягом 10 банківських днів з дня забору (вивезення) металобрухту. 7. Продавець не несе відповідальності за нещасний випадок, що може трапитися з працівником Покупця за умов порушення останнім вимог Закону України «Про охорону праці», Кодексу цивільного захисту України, Правил пожежної безпеки в Україні та інших нормативно-правових актів.
Код відповідного класифікатора лоту CPV:
14910000-3 Вторинна металева відновлена сировина
Кількість активів:
23992.4 кг.
Інформація щодо реєстрації
Стан державної реєстрації об'єкту:
Реєстрація не вимагається
Порядок ознайомлення з майном, час і місце проведення огляду об'єкта:
Дегтярівська, 15 Б, м. Київ Робочі дні – з 9.00 до 17.00 години. Для оформлення перепустки необхідно звертатись за тел. +380984757301 Іщук Максим Іванович. Ознайомлення з товаром здійснюється включно до останнього дня прийняття заявок на участь в аукціоні
Перелік та вимоги до оформлення документів:
До заяви про участь в електронному аукціоні додаються: 1. Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі на підписання документів та укладання (підписання) договору: Рішення вищого органу управління/рішення учасника або витяг з такого рішення щодо обрання керівника юридичної особи (або подовження його повноважень тощо) або наказ про призначення (вступ) (подовження повноважень тощо) на посаду або Довіреність, якщо повноваження особи визначені довіреністю (довіреність має містити конкретизований обсяг повноважень особи, що дозволяє укладати правочини). В разі наявності в установчому документі певних обмежень (за сумою, строком тощо) надається також документ (протокол, дозвіл, рішення тощо), який дає право на укладання договору. 2. Оригінал або належним чином засвідчена копія статуту або іншого установчого документу, а у разі якщо учасник діє на підставі модельного статуту – надається рішення Загальних Зборів або іншого уповноваженого органу цього підприємства, в якому зазначені відомості про провадження діяльності на основі модельного статуту. 3. Витяг з реєстру платників податку на додану вартість (для платників ПДВ). Довідка або лист про те, що Учасник є платником податку на загальних підставах та не є платником ПДВ (для не платників ПДВ). 4. Витяг з реєстру платників єдиного податку (для платників єдиного податку). 5. Згода з умовами проєкту договору, викладеному в Додатку до документації, підписана уповноваженою особою Учасника і скріплена печаткою (для Учасників, які здійснюють діяльність з печаткою) Учасника за вказаною формою довідки: «Ми, (найменування Учасника), надаємо безумовну згоду на укладення договору на умовах, викладених у проєкті договору у Додатку до документації. Якщо ми будемо визначені переможцем та Вами буде прийнято рішення про намір укласти з нами договір, ми зобов’язуємося підписати Договір протягом 18 (вісімнадцяти) робочих днів з дня наступного за днем формування протоколу електронного аукціону. Ми, (найменування Учасника), підтверджуємо відсутність обставин нормативного, адміністративного чи будь-якого іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню цього договору. Ми, (найменування Учасника), гарантуємо, що жодним чином не обмежені у своїх правах та повноваженнях на укладення цього договору, повною мірою усвідомлюємо зміст цього договору. Ми підтверджуємо, що маємо на меті реальне настання наслідків, що обумовлені цим договором, та зобов’язуємось добросовісно виконувати узяті на себе зобов’язання». 6. Лист в довільній формі з наступними відомостями про Учасника. Повне найменування Учасника Вищий орган управління Керівництво (ПІБ, посада, контактні телефони) Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ (за наявності) Місцезнаходження Банківські реквізити ІПН Учасника Особа відповідальна здійснювати зв'язок з Замовником (ПІБ, посада, контактні телефони) Факс (за наявності) Електронна адреса Адреса власного веб-порталу (за наявності). Під час проведення процедури аукціону документи, що подаються учасником, викладаються українською мовою. Усі документи, що мають відношення до пропозиції та підготовані безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою.
Майно, яке швидко псується:
Ідентифікатор майданчика:
zakupki.prom.ua
Дата публікації процедури:
28.02.2025 11:57:19
Дата останньої зміни процедури:
09.03.2025 20:00:03
Рахунки для гарантійного внеску
Назва банку:
АТ «ПУМБ»
Найменування одержувача:
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ІНФОТЕХ»
Ідентифікатор одержувача (ЄДРПОУ, РНОКПП):
34239034
Номер банківського рахунку в форматі IBAN
UA123348510000000026003239504
Валюта рахунку:
UAH
Імпортувати документи
Назва | Тип | Дата |
---|
Імпортувати документи
Назва | Тип | Дата |
---|
Імпортувати документи
Назва | Тип | Дата |
---|
Рішення щодо кваліфікації учасника
Інформація про учасника:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВТОРЧЕРМЕТ", 37148102
Дата початку кваліфікації учасника аукціону:
09.03.2025 20:00
Статус кваліфікації учасника аукціону:
Очікується протокол
Період підписання протоколу:
Період підписання контракту:
Контактна інформація:
Пропозиція:
160 100 грн.
Закрита цінова пропозиція:
160 100 грн.
Імпортувати документи
Назва | Тип | Дата |
---|
Заява на участь
Імпортувати документи
Назва | Тип | Дата |
---|
Події процесу
Забрати Розмiр гарантiйного внеску
Імпортувати документи
Назва | Тип | Дата |
---|
Ваша пропозиція підтверджена!
Увага
Увага!
Ви сформували рахунки!
Для участі в аукціоні Вам необхідно:
1) Завантажте та сплатіть рахунки:
2) Після завершення періоду редагування аукціону вам необхідно буде зареєструвати пропозицію на участь.
Повна юридична назва організації:
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФОТЕХ"
Адреса місцезнаходження:
ЄДРПОУ:
34239034
Контактна особа
Найменування:
Яворська Оксана
E-mail:
yavorska.oksana@ukr.net
Телефон:
+380993096057