ВХІД
Замовити дзвінок
Період редагування:
з 24.07.2025 18:50 по 29.07.2025 18:00
Період запитань:
з 24.07.2025 18:50 по 03.08.2025 18:00
Період відповідей:
з 24.07.2025 18:50 по 03.08.2025 18:00
Період подання заяви на участь в аукціоні:
з 24.07.2025 18:50 по 03.08.2025 20:00
Період аукціону:
Статус:
Аукціон не відбувся
Назва аукціону:
Опис аукціону:
Судно почали будувати на замовлення приватного Замовника у 1995 році на Суднобудівному заводі ім. 61 Комунара (назва на той час, Україна, м. Миколаїв), проте через низку об’єктивних причин було недобудоване і перебуває на стапелі заводу досі. Початок обробки металу судна – 1995 рік, закладка корпусу на стапелі № 3 – початок 1998 року. Технічні характеристики рефрижераторного судна проект 13450: - тип судна: теплохід, багатоцільовий транспортний рефрижератор; - призначення: перевезення рефрижератфорних вантажів, генеральних вантажів (штучних і пакетованих), а також контейнерів ISO 20', 40', 43', у т. ч. рефрижераторних; - дальність плавання: 12000 миль; - кількість ліжкових місць: 28; - валова місткість: 10069 рег. т; - дедвейт: 11070 т; - місткість рефтрюмів: 14000 куб.м; - контейнерна місткість: 324 TEU; - довжина: 148,0 м; - довжина між перпендикулярами: 135,8 м; - ширина: 21,6 м; - висота борту: 13,1 м; - осадка: 9,50 м; - потужність головного двигуна: 1 х 15600 к. с. (11638 кВт); - швидкість: 19,8/21,0 вуз. Технічний стан об’єкта продажу незадовільний, не придатний для подальшого використання. Відновлення його придатності не доцільно та технічно ускладнено у зв’язку з тривалим зберіганням. Добудова судна економічно невигідна і недоцільна. Під час візуального огляду корпусу замовлення проекту 13450, зав. №1148, що знаходиться на стапелі №3 встановлено: 1. Формування корпусу та надбудови не закінчене 2. Вогнепроникний контур не забезпечений (не приварена секція корми судна, не заварений розтруб ПУ, не закінчено зварювання деяких стиків і пазів). 3. Корма судна (по кильовій частині) частково затоплена. Секція 3003 (секція редер-поста) і підсекції 3003/3, 3003/4 – не виставлені по лінії валу і не приварені до корпусу. Не закінчено заварювання транця. 4. У районі всіх поперечних корпусних конструкцій (поперечні перегородки, вигородки, глухі флори, коменгса люксів, контрофорси фальшбортів і т.д.0 мають значну корозію в місцях притикання до низлежчащих конструкцій у зв’язку з попаданням атмосферних опадів. 5. По зовнішній обшивці корпуса є не заглушені вирізи – технолонічний виріз ПрБ, штатний виріз під установку підрулюючого пристрою. 6. По площині ІІ дна є, як технологічні, так і штатні вирізи, черіз які всередину корпусу потрапляють атмосферні опади. Водонепроникні перегородки (під ІІ дном) кородіровані на 100% 7. Велика частина вигородок надбудови в місцях притикання до ВП мають корозію (40%) 8. Частина фундаментів під механізми і суднові пристрої мають корозію в місцях притикання до верхньої палуби, ІІ-го дну. 9. Опорний пристрій замовлення: - тумби – в районах активного зрошування водою атмосферних опадів, також попадання води природніх джерел по нижній частині мають значну корозію металоконструкцій; - механічні розсувні кількоблоки мають корозію по всіх рухомих частинах; - опорні подушки (дубові бруси) з причини тривалого навантаження мають різний ступінь просідання; - навісні рештування в носовій частині і по бортах мають скрізну корозію, до експлуатації не придатні. 10. Стіловидний пристрій по шарнірах кріплення до стапеля – кородірований. 11. Реперні стійки під замовленням не працюю з причин кородіровання пружин. Причиною виявлених дефектів є тривале знаходження корпусу на стапелі (25 років) з причин не закінчення корпусних робіт. Відповідно до Висновку експертного дослідження Державного науково-дослідницького експертного-криміналістичного центру Міністерства внутрішніх справ України судовим експертом, серед іншого, встановлено наступне: «Корпус має множинні наскрізні корозії та тріщини обшивки. Частина конструкцій мають корозію до 40 %. Будь які роботи на об’єкті дослідження з добудови корпусних робіт та консервації впродовж останніх двадцяти п’яти років не проводились. Технічний стан недобудованого корпусу судна через багаторічне знаходження на відкритому стапелі (25 років), не відповідає необхідним регістровим вимогам ІМО, що не дозволяє здійснити його добудову та спуск на воду і робить все це недоцільним. Враховуючи вищевикладене, судовим експертом встановлено, що об’єкт дослідження не може бути використано за прямим призначенням – добудовано та приведено до стану придатності за цільовим призначенням.». Місцезнаходження об’єкта: м. Миколаїв, вул. Адміральська, буд. 38.
Лоти виставляються (черговість):
Вперше
Мінімальна кількість заяв:
1
Номер лоту:
01
Підстава:
Критерії прийнятності:
Розмір реєстраційного внеску:
1 700,00 грн
Розмір гарантійного внеску:
6 502 948,40 грн
21 676 494,68 грн (без ПДВ)
На фінальну суму нараховується ПДВ:
Ні
Мінімальний крок аукціону:
216 764,95 грн
Загальна кількість активів лоту:
1
Опис об'єкта:
Недобудований корпус рефрижераторного судна проект 13450, заводський № 1148, що знаходиться за адресою стапель №3 ДП «Миколаївського суднобудівного заводу», (м. Миколаїв, вул. Адміральська, буд. 38), його комплектуючі та матеріали на складах ДП «Миколаївського суднобудівного заводу» (опис подано в Інформаційному повідомлені у розділі "Документи")
Код відповідного класифікатора лоту CPV:
14910000-3 Вторинна металева відновлена сировина
Кількість активів:
1 лот
Інформація щодо реєстрації
Стан державної реєстрації об'єкту:
Реєстрація не вимагається
Розташування об'єкту
Адреса місцезнаходження активу:
Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Адміральська, буд. 38.
Порядок ознайомлення з майном, час і місце проведення огляду об'єкта:
Час і місце проведення огляду об’єкта: ознайомитись з об’єктом можна за місцем його розташування з 9-00 до 17-00 години в робочі дні. Контактна особа Пилипчук Сергій Анатолійович. тел. +380501471618, e-mail: gdz.msz@ukroboronprom.com
Перелік та вимоги до оформлення документів:
Згідно Регламенту ЦБД 2
Додаткові відомості:
Умови продажу рефрижераторного судна проекту 13450 заводський № 1148: 1. Дата, час та місце демонтажу корпусу та складових частин рефрижераторного судна проекту 13450 заводський № 1148 узгоджується між Замовником аукціону та Переможцем аукціону. 2. Витрати за демонтаж корпусу та складових частин рефрижераторного судна проекту 13450 заводський № 1148 покладаються на Переможця аукціону. 3. Демонтаж корпусу та складових частин рефрижераторного судна проекту 13450 заводський № 1148 повинен здійснюватися за участі кваліфікованих спеціалістів. 4. Замовник аукціону не несе відповідальності перед Переможцем аукціону за збитки, що виникли у наслідок демонтажу. 5. Витрати по транспортуванню з території Замовника аукціону демонтованого корпусу та складових частин рефрижераторного судна проекту 13450 заводський № 1148 покладаються на Переможця аукціону. 6. Переможець аукціону зобов’язується демонтувати корпус та складові частини рефрижераторного судна проекту 13450 заводський № 1148 протягом 6 (шести) місяців з моменту укладення Договору купівлі-продажу та підписання акту приймання-передачі придбаного рефрижераторного судна проекту 13450 заводський № 1148. 7. Вартість зберігання демонтованих елементів корпусу та складових частин рефрижераторного судна проекту 13450 заводський № 1148 та за їх охорону та за -електро -водопостачання сплачується Переможцем аукціону Замовнику аукціону згідно затверджених Замовником аукціону розцінок. 8. Переможець аукціону повинен під час виконання демонтажу та транспортуванню з території Замовника аукціону демонтованого корпусу та складових частин рефрижераторного судна проекту 13450 заводський № 1148 неухильно дотримуватись правил протипожежної безпеки, норм охорони навколишнього середовища. Переможець аукціону несе відповідальність за поведінку своїх працівників та підрядників, вживає відповідні заходи щодо попередження порушень працівниками технологічної і виробничої дисципліни, громадського порядку, недопущення протизаконної поведінки. 9. Переможець аукціону під час виконання демонтажу та транспортуванню з території Замовника аукціону демонтованого корпусу та складових частин рефрижераторного судна проекту 13450 заводський № 1148 несе повну відповідальність за організацію та контроль за безпечним виконанням робіт, охорону праці, протипожежну безпеку, дотримання вимог санітарних норм, забезпечення громадського порядку в обсязі та порядку, що визначені чинним законодавством України. 10. Переможець аукціону несе персональну відповідальність за нещасні випадки, які можуть трапитися на території Замовника аукціону під час виконання демонтажу та транспортуванню з території Замовника аукціону демонтованого корпусу та складових частин рефрижераторного судна проекту 13450 заводський № 1148 з персоналом Переможця аукціону та (або) його підрядниками. Замовник аукціону не несе відповідальності за нещасні випадки, що трапилися під час виконання демонтажу та транспортуванню з території Замовника аукціону демонтованого корпусу та складових частин рефрижераторного судна проекту 13450 заводський № 1148 з персоналом Переможця аукціону та (або) його підрядниками. 11. Переможець аукціону зобов’язаний під час виконання робіт по демонтажу за власний рахунок та власними силами регулярно та вчасно здійснювати комплекс робіт зі збору та складуванню в місці, визначеному Замовником аукціону, залишків, упаковки, будівельного та (або) побутового сміття, що утворилось в зоні демонтажу на території проведення демонтажу та прилеглої до нього території внаслідок безпосередньої діяльності Переможця аукціону та після закінчення робіт протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів очистити її від сміття, непотрібних матеріальних ресурсів, тимчасових споруд, тощо, що утворилися в процесі виконання робіт та відновити благоустрій на такій території та вивезти за межі території Замовника аукціону устаткування, транспортні засоби, інструменти, прилади, інвентар, будівельні матеріали, вироби, конструкції та все інше майно, що належить Переможцю аукціону. 12. Ризик випадкового знищення, псування або пошкодження рефрижераторного судна проекту 13450 заводський № 1148 переходить від Замовника аукціону до Переможця аукціону з моменту укладення Договору купівлі-продажу та підписання акту приймання-передачі придбаного рефрижераторного судна проекту 13450 заводський № 1148. 13. Замовником аукціону пропонується усім потенційним учасникам аукціону проявити принцип розумної обачності та перед прийняттям участі в аукціоні ознайомитись із майном, що пропонується до продажу.
Майно, яке швидко псується:
Дата публікації процедури:
24.07.2025 18:50:16
Дата останньої зміни процедури:
03.08.2025 20:00:03
Рахунки для гарантійного внеску
Назва банку:
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ПЕРШИЙ УКРАЇНСЬКИЙ МІЖНАРОДНИЙ БАНК»
Найменування одержувача:
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МИКОЛАЇВСЬКИЙ СУДНОБУДІВНИЙ ЗАВОД"
Ідентифікатор одержувача (ЄДРПОУ, РНОКПП):
14313240
Номер банківського рахунку в форматі IBAN
UA203348510000000002600748730
Валюта рахунку:
UAH
Імпортувати документи
| Назва | Тип | Дата |
|---|
Імпортувати документи
| Назва | Тип | Дата |
|---|
Імпортувати документи
| Назва | Тип | Дата |
|---|
Заява на участь
Імпортувати документи
| Назва | Тип | Дата |
|---|
Події процесу
Питання та відповіді
Поки немає відповіді...
Забрати Розмiр гарантiйного внеску
Ваша пропозиція підтверджена!
Увага
Увага!
Ви сформували рахунки!
Для участі в аукціоні Вам необхідно:
1) Завантажте та сплатіть рахунки:
2) Після завершення періоду редагування аукціону вам необхідно буде зареєструвати пропозицію на участь.
Повна юридична назва організації:
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МИКОЛАЇВСЬКИЙ СУДНОБУДІВНИЙ ЗАВОД"
Адреса місцезнаходження:
ЄДРПОУ:
14313240
Контактна особа
Найменування:
Пилипчук Сергій Анатолійович
E-mail:
gdz.msz@ukroboronprom.com
Телефон:
+380673363888