ВХІД
Замовити дзвінок
Період редагування:
з 15.10.2025 08:36 по 30.10.2025 18:00
Період запитань:
з 15.10.2025 08:36 по 04.11.2025 18:00
Період відповідей:
з 15.10.2025 08:36 по 04.11.2025 18:00
Період подання заяви на участь в аукціоні:
з 15.10.2025 08:36 по 04.11.2025 20:00
Період аукціону:
Статус:
Аукціон не відбувся
Назва аукціону:
Опис аукціону:
Вторинна металева відновлена сировина у кількості 30 690 кг (в т.ч., брухт чорних металів – 30 670 кг; брухт кольорових металів: мідь 18 кг, алюміній 2 кг), за адресою: Сумська область, с. Баничі, вул. Мурашко, 180. Брухт чорних металів – наслідки списання майна – асфальтозмішувальної установки ДС-158.
Лоти виставляються (черговість):
Вперше
Мінімальна кількість заяв:
1
Номер лоту:
25
Підстава:
Критерії прийнятності:
Розмір реєстраційного внеску:
340,00 грн
Розмір гарантійного внеску:
7 799,34 грн
155 986,80 грн (без ПДВ)
На фінальну суму нараховується ПДВ:
Ні
Мінімальний крок аукціону:
1 559,87 грн
Загальна кількість активів лоту:
1
Опис об'єкта:
Вторинна металева відновлена сировина у кількості 30 690 кг (в т.ч., брухт чорних металів – 30 670 кг; брухт кольорових металів: мідь 18 кг, алюміній 2 кг), за адресою: Сумська область, с. Баничі, вул. Мурашко, 180. Брухт чорних металів – наслідки списання майна – асфальтозмішувальної установки ДС-158.
Код відповідного класифікатора лоту CPV:
14910000-3 Вторинна металева відновлена сировина
Кількість активів:
30690 кг.
Інформація щодо реєстрації
Стан державної реєстрації об'єкту:
Реєстрація не вимагається
Порядок ознайомлення з майном, час і місце проведення огляду об'єкта:
У робочі дні за попередньою домовленістю з представником організатора аукціону. Відповідальна особа за надання роз’яснень щодо організації проведення аукціону: Смірнова Жанна Олексіївна, тел.+380504059908, електрона пошта: tender_sumy_oblad@ukr.net; Відповідальний за надання роз’яснень щодо предмету продажу майна: Руденко Віталій Миколайович – начальник філії «Глухівська ДЕД» ДП «Сумський облавтодор», тел. 0689979408, 0993602755
Перелік та вимоги до оформлення документів:
Процедура електронного аукціону проводиться з дотриманням вимог Постанови КМУ №1032 від 22.09.2023 р. Для потенційних покупців - фізичних осіб (у тому числі фізичних осіб - підприємців) - громадян України - копія облікової картки платника податків з даними про реєстраційний номер облікової картки платника податків, а у разі відсутності такого документа у зв’язку з відмовою від отримання реєстраційного номера - копія паспорта громадянина України; для іноземних громадян - копія документа, що посвідчує особу; для потенційних покупців - юридичних осіб: - розширений витяг (з переліком реєстраційних дій) із Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань на дату укладення договору, але не пізніше 30 днів до моменту його укладення - для юридичних осіб - резидентів; - статут або витяг із статуту щодо статусу юридичної особи, місцезнаходження, мети та предмету її діяльності, повноважень органів управління (для юридичних осіб); - документ, що підтверджує реєстрацію іноземної особи у країні її місцезнаходження (витяг із торговельного, банківського або судового реєстру тощо), засвідчений згідно із законодавством держави його видачі, перекладений українською мовою, - для юридичних осіб - нерезидентів; - у разі відсутності в документах, визначених цим пунктом, інформації про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, потенційний покупець, орендар - юридична особа також подає за підписом керівника юридичної особи інформацію про кінцевого бенефіціарного власника або про відсутність кінцевого бенефіціарного власника і про причини його відсутності у випадках, коли юридична особа відповідно до законодавства може не мати кінцевого бенефіціарного власника; - документ, що підтверджує сплату реєстраційного внеску, а також документ, що підтверджує сплату гарантійного внеску учасником.
Додаткові відомості:
Умови вивезення майна: за рахунок Переможця аукціону, включаючи всі витрати, пов’язані з демонтажем, навантаженням, розвантаженням, транспортуванням, а також будь-якими витратами, пов’язаними з виконанням Покупцем своїх зобов’язань за договором. Відшкодування витрат, пов’язаних з оцінкою Експертом-оцінювачем – 1 200,00 грн. (без ПДВ) Договір купівлі-продажу укладається з Переможцем електронного аукціону протягом 20-ти робочих днів з дати формування протоколу про результати електронного аукціону в електронній торговій системі.
Майно, яке швидко псується:
Дата публікації процедури:
15.10.2025 08:36:17
Дата останньої зміни процедури:
04.11.2025 20:00:02
Рахунки для гарантійного внеску
Назва банку:
ПАТ «КБ «ГЛОБУС»
Найменування одержувача:
ДП «Сумський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України»
Ідентифікатор одержувача (ЄДРПОУ, РНОКПП):
31931024
Номер банківського рахунку в форматі IBAN
UA383805260000002600600534566
Валюта рахунку:
UAH
Імпортувати документи
| Назва | Тип | Дата |
|---|
Імпортувати документи
| Назва | Тип | Дата |
|---|
Імпортувати документи
| Назва | Тип | Дата |
|---|
Заява на участь
Імпортувати документи
| Назва | Тип | Дата |
|---|
Події процесу
Забрати Розмiр гарантiйного внеску
Ваша пропозиція підтверджена!
Увага
Увага!
Ви сформували рахунки!
Для участі в аукціоні Вам необхідно:
1) Завантажте та сплатіть рахунки:
2) Після завершення періоду редагування аукціону вам необхідно буде зареєструвати пропозицію на участь.
Повна юридична назва організації:
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "СУМСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР" ВІДКРИТОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ДЕРЖАВНА АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ"
Адреса місцезнаходження:
ЄДРПОУ:
31931024
Інформація щодо підтвердження повноважень:
наказ
Контактна особа
Найменування:
ГАЙДАШ С.М.
E-mail:
tender_sumy_oblad@ukr.net
Телефон:
+380504059908