ВХІД
Замовити дзвінок
Щоб взяти участь в аукціоні - зареєструйтесь або увійдіть в особистий кабінет
Період редагування:
з 22.01.2025 12:47 по 31.01.2025 18:00
Період запитань:
з 22.01.2025 12:47 по 05.02.2025 18:00
Період відповідей:
з 22.01.2025 12:47 по 05.02.2025 18:00
Період подання заяви на участь в аукціоні:
з 22.01.2025 12:47 по 05.02.2025 20:00
Період аукціону:
Статус:
Прийняття заяв на участь
Назва аукціону:
Опис аукціону:
Приміщення, розташовані на другому поверсі триповерхової нежитлової будівлі. Будівля з цегли, зовні обкладена плиткою. Дах перекритий руберойдом. Вхідні двері до будівлі алюмінієві зі склінням. Міжкімнатні двері дерев’яні. Вікна – металопластикові та дерев’яні. У приміщеннях підлога - декоративний бетонна, лінолеумом. Стіни потиньковані та пофарбовані, в деяких приміщеннях оздоблені шпалерами. Стеля пофарбована, в деяких приміщеннях встановлена стеля типу «Армстронг». В будівлі облаштовано санвузли. Будівля забезпечена електропостачанням, водопостачанням, водовідведенням, опаленням. Приміщення знаходяться у доброму робочому стані. Приміщення мають окремий вхід. 90 % приміщень передані в оренду. У разі продажу договір оренди може бути розірваний за бажанням нового власника. Під’їзд до будівель асфальтований. Будівлі розташована на фасаді вулиці в центральній частині міста у кварталі громадсько-житлової забудови. В пішій доступності усі установи соціального та громадського користування.
Лоти виставляються (черговість):
Вшосте
Мінімальна кількість заяв:
1
Номер лоту:
40
Номер попереднього аукціону:
Підстава:
Критерії прийнятності:
Розмір реєстраційного внеску:
1 700,00 грн.
Розмір гарантійного внеску:
60 000,00 грн.
1 200 000,00 грн. (включаючи ПДВ)
На фінальну суму нараховується ПДВ:
Ні
Мінімальний крок аукціону:
12 000,00 грн.
Загальна кількість активів лоту:
1
Опис об'єкта:
Продаж 47/100 часток у праві власності частина нежитлової будівлі (адміністративні приміщення першого та другого поверхів площею 362,7 кв. м), що складає 168,8 кв м, а саме приміщення другого поверху за №№ 30-42 та сходова клітина ІІ, що розташовані за адресою: Черкаська обл., Черкаський р., м. Сміла, вул. Перемоги, буд. 18. Приміщення, розташовані на другому поверсі триповерхової нежитлової будівлі. Будівля з цегли, зовні обкладена плиткою. Дах перекритий руберойдом. Вхідні двері до будівлі алюмінієві зі склінням. Міжкімнатні двері дерев’яні. Вікна – металопластикові та дерев’яні. У приміщеннях підлога - декоративний бетонна, лінолеумом. Стіни потиньковані та пофарбовані, в деяких приміщеннях оздоблені шпалерами. Стеля пофарбована, в деяких приміщеннях встановлена стеля типу «Армстронг». В будівлі облаштовано санвузли. Будівля забезпечена електропостачанням, водопостачанням, водовідведенням, опаленням. Приміщення знаходяться у доброму робочому стані. Приміщення мають окремий вхід. 90 % приміщень передані в оренду. У разі продажу договір оренди може бути розірваний за бажанням нового власника. Під’їзд до будівель асфальтований. Будівлі розташована на фасаді вулиці в центральній частині міста у кварталі громадсько-житлової забудови. В пішій доступності усі установи соціального та громадського користування.
Код відповідного класифікатора лоту CAV:
04232000-3 Адміністративна будівля, приміщення в адміністративній будівлі
Код додаткового класифікатору лоту:
DA04-3 Приватний
Кількість активів:
1 лот
Тип активу:
Майно
Інформація щодо реєстрації
Стан державної реєстрації об'єкту:
Зареєстровано до 1 січня 2013 р. відповідно до законодавства, що діяло на момент виникнення речового права на майно
Технологія будівництва:
Цегла
Місце розташування об'єкта в будівлі:
Надземний
Номер поверху або поверхів:
2
Загальна площа об'єкта в будівлі, кв.м.:
168.8
Технічний стан об'єкта:
добрий
Чи приєднаний об'єкт оренди до електромережі:
Так
Централізоване опалення присутнє:
Так
Каналізація присутня:
Так
Водозабезпечення присутнє:
Так
Порядок ознайомлення з майном, час і місце проведення огляду об'єкта:
Міхедов Андрій Сергійович (andreymikhedov@gmail.com) Пн-Пт з 09:00 до 18:00 +380952822088
Перелік та вимоги до оформлення документів:
Додаткові умови проведення аукціону: - витрати, пов’язані з оформленням права власності на майно (нотаріальним посвідченням угоди, здійснення реєстраційних дій, сплати податків і зборів та інше) покладаються на переможця електронного аукціону; - укладання договору купівлі-продажу можливо після додаткового погодження відповідного Колегіального органу – 20 робочих днів
Дата публікації процедури:
22.01.2025 12:47:25
Дата останньої зміни процедури:
22.01.2025 12:47:25
Імпортувати документи
Назва | Тип | Дата |
---|
Імпортувати документи
Назва | Тип | Дата |
---|
Імпортувати документи
Назва | Тип | Дата |
---|
Заява на участь
Імпортувати документи
Назва | Тип | Дата |
---|
Події процесу
Забрати Розмiр гарантiйного внеску
Ваша пропозиція підтверджена!
Увага
Увага!
Ви сформували рахунки!
Для участі в аукціоні Вам необхідно:
1) Завантажте та сплатіть рахунки:
2) Після завершення періоду редагування аукціону вам необхідно буде зареєструвати пропозицію на участь.
Повна юридична назва організації:
ПАТ «НАСК «ОРАНТА»
Адреса місцезнаходження:
ЄДРПОУ:
00034186
Контактна особа
Найменування:
Андрій Міхедов
E-mail:
andreymikhedov@gmail.com
Телефон:
+380952822088