ВХІД
Замовити дзвінок
Період редагування:
з 10.10.2024 11:31 по 11.10.2024 18:00
Період запитань:
з 10.10.2024 11:31 по 16.10.2024 18:00
Період відповідей:
з 10.10.2024 11:31 по 16.10.2024 18:00
Період подання заяви на участь в аукціоні:
з 11.10.2024 18:00 по 16.10.2024 20:00
Період кваліфікації:
з 17.10.2024 12:29 по 14.11.2024 18:00
Період аукціону:
Дата закінчення аукціону:
Статус:
Аукціон завершено. Договір підписано
Назва аукціону:
Опис аукціону:
Тип об’єкта: нежитлова адміністративна двох поверхова будівля. Вільне, не допоміжне, в податковій заставі не перебуває, під арештом не знаходиться. Рішення про проведення інвестиційного конкурсу або про включення об’єкта до переліку майна, що підлягає приватизації не приймались Об’єкт не є пам’яткою культурної спадщини. Місце знаходження об’єкта: м. Дніпро, вул. Яскрава, 22 (далі - об’єкт). Загальна площа 1158,4 кв.м. Характеристика об’єкта оренди: нежитлова 2 - поверхова адміністративно-побутова будівля з підвалом літ. А-2 під. А-2, будівлі складів літ. Д, літ. Е, зварювальний пост літ. З, споруди № 1, 4, гараж-бокс літ. Б՛- 1, гараж-бокс літ. Б-1, цех водопостачання літ. В-1, побутові приміщення літ. В՛-1, майстерня літ. В՛-1, навіси літ. в, літ. в՛. Технічний стан об’єкта: будівлі літ. А-2 під. А-2, літ. Д, літ. Е, літ. Б՛- 1, літ. Б-1 забезпечені комунікаціями електромережі, водопроводу, каналізації, вентиляції, теплопостачання, в будівлях літ. В-1, літ. В՛-1, літ. В՛-1 комунікації відсутні.
Лоти виставляються (черговість):
Вперше
Мінімальна кількість заяв:
1
Номер лоту:
922
Підстава:
Критерії прийнятності:
Розмір реєстраційного внеску:
710,00 грн.
Розмір гарантійного внеску:
175 381,76 грн.
Період розрахунку стартової вартості:
Стартова вартість за місяць
62 848,23 грн. (без ПДВ)
На фінальну суму нараховується ПДВ:
Так
Мінімальний крок аукціону:
628,48 грн.
Загальна кількість активів лоту:
1
Спосіб обмеження цільового призначення об'єкта:
Без обмежень
Додаткові умови оренди майна:
здійснення невід’ємних поліпшень можливо тільки у разі надання орендодавцем письмової згоди на поточний та/або капітальний ремонт орендованого майна. Здійснення капітального ремонту можливо тільки при отриманні декларації про початок виконання будівельних робіт. У триденний термін після її отримання орендатор зобов’язаний надати до департаменту адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпровської міської ради оригінал декларації. Потенційний орендар повинен відповідати вимогам до особи орендаря, визначеним статтею 4 Закону України "Про оренду державного та комунального майна". Для затвердження протоколу аукціону потенційний орендар, визначений за результатами аукціону, повинен надати наступну інформацію: - Інформація про відповідність орендаря вимогам, визначеним статтею 4 Закону України "Про оренду державного та комунального майна"; - Витяг із Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань за поточний рік, Статут, Наказ про призначення директора - для юридичних осіб; - інформація про кінцевого бенефіціарного власника, або інформація про причину його відсутності - для юридичних осіб; - Витяг із Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань за поточний рік, паспорт - для фізичних осіб - підприємців; - копія паспорта, коду громадянина України для фізичних осіб - громадян України; - копія документа, що посвідчує особу для іноземних громадян та осіб без громадянства.
Можливість суборенди:
Так
Ідентифікатор об'єкта:
Тип переліку, до якого віднесено об'єкт:
Перелік першого типу
Стан погоджень та рішень
Статус об'єкта в переліку:
Включено в перелік
Стан державної реєстрації об'єкта:
Зареєстровано в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно
Реквізити державної реєстрації об'єкта:
2844091512020
Стан пам'ятки культурної спадщини:
не є культурною спадщиною чи його часткою
Погодження органу управління:
Наявна
Реквізити підтверджуючого документу:
09.09.2024 № 34-ППТ/24
Погодження органу охорони культурної спадщини:
Не вимагається
Рішення про передачу проведення інвестиційного конкурсу:
Ні
Інформація про згоду на здійснення поточного та/або капітального ремонту орендованого майна:
Ні
Рішення про передачу об'єкта на приватизацію:
Ні
Погодження балансоутримувача:
Так
Реквізити підтверджуючого документу:
09.09.2024 № 977
Погодження орендодавця:
Так
Реквізити підтверджуючого документу:
09.09.2024 № 34-ППТ/24
Строк оренди:
5 років
Назва об'єкта:
нежитлове приміщення
Опис об'єкта:
нежитлові будівлі та споруди загальною площею 1158,4 кв.м, а саме: нежитлова 2 - поверхова адміністративно-побутова будівля з підвалом літ. А-2 під. А-2, будівлі складів літ. Д, літ. Е, зварювальний пост літ. З, споруди № 1, 4 загальною площею 780,9 кв.м, гараж-бокс літ. Б՛- 1 загальною площею 27,4 кв.м, гараж-бокс літ. Б-1 загальною площею 164,9 кв.м, цех водопостачання літ. В-1 загальною площею 48,7 кв.м, побутові приміщення літ. В՛-1 загальною площею 70,8м.кв, майстерня літ. В՛-1 загальною площею 65,7 кв.м, навіси літ. в, літ. в՛
Код відповідного класифікатора лоту :
04000000-8 Нерухоме майно
Код додаткового класифікатору лоту:
PA01-7 Оренда
Код додаткового класифікатору лоту:
QB29-3 З питань законодавства у сфері нерухомості
Площа об'єкта, що здається в оренду:
1158.4 м²
Місце розташування об'єкта в будівлі:
Надземний
Номер поверху або поверхів:
підвал, 1,2
Загальна площа об'єкта в будівлі, кв.м.:
1158.4
Корисна площа об'єкта в будівлі, кв.м.:
1158.4
Чи приєднаний об'єкт оренди до електромережі:
Так
Централізоване опалення присутнє:
Так
Газифікація присутня:
Ні
Каналізація присутня:
Так
Вентиляція присутня:
Так
Водозабезпечення присутнє:
Так
Інформація щодо реєстрації
Стан державної реєстрації об'єкту:
Зареєстровано в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно
Номер запису:
2844091512020
Дата рeєстрації:
04.12.2320
Порядок ознайомлення з майном, час і місце проведення огляду об'єкта:
Час і місце проведення огляду об’єкта: у робочі дні з 9.00 до 13.00 за місцезнаходженням об’єкта: м. Дніпро, вул. Яскрава, 22. Заяви на огляд приймаються на електронну пошту: kp.activy.dmr@gmail.com.
Дата публікації процедури:
10.10.2024 11:31:23
Дата останньої зміни процедури:
05.11.2024 12:06:44
Повна юридична назва організації:
Комунальне підприємство "Міські активи" Дніпровської міської ради
Адреса місцезнаходження:
ЄДРПОУ:
03341763
Інформація щодо підтвердження повноважень:
Рішення ВК №3048 від 23.10.2003
Контактна особа
Найменування:
Руденко Сергій
E-mail:
dmr.kp.activy@gmail.com
Телефон:
+380664812868
Імпортувати документи
Назва | Тип | Дата |
---|
Імпортувати документи
Назва | Тип | Дата |
---|
Імпортувати документи
Назва | Тип | Дата |
---|
Інформація про Переможця
Інформація про учасника:
***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** *****, ***** *****
Дата початку кваліфікації учасника аукціону:
17.10.2024 12:29
Статус кваліфікації учасника аукціону:
Переможець. Очікується договір
Підтвердження сплати за лот:
Очікується інформація про оплату
Період підписання протоколу:
Період підписання контракту:
Контактна інформація:
Пропозиція:
66 666,6 грн.
Закрита цінова пропозиція:
66 666,6 грн.
Договір
Номер договору:
219-ДАП/24
Статус договору:
Переможець. Договір підписано
Дата створення договору:
25.10.2024 13:59
Остання дата редагування договору:
05.11.2024 12:04
Назва договору:
***** ***** *****
Опис договору:
***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** *****
Дата підписання договору:
28.10.2024 00:00
Дата початку дії договору:
28.10.2024
Дата завершення дії договору:
27.10.2029
Вартість договору:
66 666,6 грн.
Загальна вартість договору за місяць:
66666.6 грн.
Імпортувати документи
Назва | Тип | Дата |
---|
Імпортувати документи
Назва | Тип | Дата |
---|
Рішення щодо кваліфікації учасника
Інформація про учасника:
***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** *****, ***** *****
Дата початку кваліфікації учасника аукціону:
17.10.2024 12:29
Статус кваліфікації учасника аукціону:
Учасник не став переможцем
Контактна інформація:
Пропозиція:
63 500 грн.
Закрита цінова пропозиція:
63 500 грн.
Імпортувати документи
Назва | Тип | Дата |
---|
Заява на участь
Імпортувати документи
Назва | Тип | Дата |
---|
Події процесу
Забрати Розмiр гарантiйного внеску
Імпортувати документи
Назва | Тип | Дата |
---|
Імпортувати документи
Назва | Тип | Дата |
---|
Ваша пропозиція підтверджена!
Увага
Увага!
Ви сформували рахунки!
Для участі в аукціоні Вам необхідно:
1) Завантажте та сплатіть рахунки:
2) Після завершення періоду редагування аукціону вам необхідно буде зареєструвати пропозицію на участь.
Повна юридична назва організації:
ДЕПАРТАМЕНТ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ТА ДОЗВІЛЬНИХ ПРОЦЕДУР ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Адреса місцезнаходження:
ЄДРПОУ:
40392181
Інформація щодо підтвердження повноважень:
Рішення міської ради від 24.04.2024 №82/49
Контактна особа
Найменування:
Матковський Вячеслав Олегович
E-mail:
komvlas@dniprorada.gov.ua
Телефон:
+380988083918