ВХІД
Замовити дзвінок
Період редагування:
з 15.10.2024 09:36 по 16.10.2024 18:00
Період запитань:
з 15.10.2024 09:36 по 17.11.2024 18:00
Період відповідей:
з 15.10.2024 09:36 по 17.11.2024 18:00
Період подання заяви на участь в аукціоні:
з 16.10.2024 18:00 по 17.11.2024 20:00
Період аукціону:
Статус:
Аукціон не відбувся
Назва аукціону:
Опис аукціону:
аукціон на укладення договору оренди
Лоти виставляються (черговість):
Вперше
Мінімальна кількість заяв:
1
Номер лоту:
01
Підстава:
Критерії прийнятності:
Розмір реєстраційного внеску:
710,00 грн.
Розмір гарантійного внеску:
6 056,00 грн.
Період розрахунку стартової вартості:
Стартова вартість за місяць
483,04 грн. (без ПДВ)
На фінальну суму нараховується ПДВ:
Ні
Мінімальний крок аукціону:
4,83 грн.
Загальна кількість активів лоту:
1
Спосіб обмеження цільового призначення об'єкта:
Окрім зазначеного
Обмеження щодо використання майна (заборонені цільові призначення):
Офісні приміщення, коворкінги. Об’єкти поштового зв’язку та розміщення суб’єктів господарювання, що надають послуги з перевезення та доставки (вручення) поштових відправлень. Редакції засобів масової інформації, видавництва друкованих засобів масової інформації та видавничої продукції. Ломбарди, відділення банків, інших провайдерів фінансових послу
Громадські об’єднання та благодійні організації
Центри раннього розвитку дитини. Діяльність у сфері освіти, курси і тренінги
Пункти обміну валюти, банкомати, платіжні термінали. Торговельні автомати. Розміщення технічних засобів і антен операторів телекомунікацій, суб’єктів підприємницької діяльності, які надають послуги зв’язку, послуги доступу до Інтернету, телекомунікації, передання сигналу мовлення. Розміщення зовнішньої реклами на будівлях і спорудах. Продаж книг, газет і журналів
Майстерні, ательє. Салони краси, перукарні. Надання інших побутових послуг населенню
Опис обмежень цільового призначення об'єкта (за наявності):
Окрім - редакції засобів масової інформації, видавництва друкованих засобів масової інформації та видавничої продукції. Ломбарди, відділення банків, інших провайдерів фінансових послуг; Заклади охорони здоров’я, клініки, лікарні, ветеринарні лікарні, платіжні термінали. Торговельні автомати. Розміщення технічних засобів і антен операторів телекомунікацій, суб’єктів підприємницької діяльності, які надають послуги зв’язку, послуги доступу до Інтернету, телекомунікації, передання сигналу мовлення. Розміщення зовнішньої реклами на будівлях і спорудах. Продаж книг, газет і журналіврні (клініки), лабораторії ветеринарної медицини, ветеринарні аптеки. Медичні лабораторії; Заклади харчування, їдальні, буфети, кафе, які не здійснюють продаж товарів підакцизної групи; окрім - складів (продовольчі товари), камери схову, архіви; окрім - Пункти обміну валюти, Пункти обміну валюти, платіжні термінали. Торговельні автомати. Розміщення технічних засобів і антен операторів телекомунікацій, суб’єктів підприємницької діяльності, які надають послуги зв’язку, послуги доступу до Інтернету, телекомунікації, передання сигналу мовлення. Розміщення зовнішньої реклами на будівлях і спорудах. Продаж книг, газет і журналів; окрім - Майстерні, ательє. Надання інших побутових послуг населенню; окрім - інше (за додатковим рішенням сесії міської ради)
Можливість суборенди:
Ні
Ідентифікатор об'єкта:
Тип переліку, до якого віднесено об'єкт:
Перелік першого типу
Стан погоджень та рішень
Статус об'єкта в переліку:
Опубліковано оголошення
Стан державної реєстрації об'єкта:
Зареєстровано в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно
Реквізити державної реєстрації об'єкта:
Витяг з державного реєстру речових прав від 12.02.2024 №365453280, реєстраційний номер обєкта нерухомого майна 2877890153040
Погодження органу управління:
Наявна
Реквізити підтверджуючого документу:
рішення 59 сесії Хорольської міської ради 8 скликання від 23.09.2024 №2881 "Про надання дозволу на передачу в оренду вільних приміщень в адміністративних будівлях комунальної власності"
Погодження органу охорони культурної спадщини:
Відсутня
Рішення про передачу проведення інвестиційного конкурсу:
Ні
Інформація про згоду на здійснення поточного та/або капітального ремонту орендованого майна:
Ні
Рішення про передачу об'єкта на приватизацію:
Ні
Погодження балансоутримувача:
Так
Реквізити підтверджуючого документу:
рішення виконавчого комітету №339 від 20.08.2024р. "Про намір передачі в оренду кабінету №1-13 адміністративної будівлі по вул.Шевченка, 18 в с.Староаврамівка на умовах аукціону та включення обєкту оренди до Переліку першого типу обєктів оренди ЕТС"
Погодження орендодавця:
Так
Реквізити підтверджуючого документу:
рішення виконавчого комітету №339 від 20.08.2024р. "Про намір передачі в оренду кабінету №1-13 адміністративної будівлі по вул.Шевченка, 18 в с.Староаврамівка на умовах аукціону та включення обєкту оренди до Переліку першого типу обєктів оренди ЕТС"
Строк оренди:
5 років
Опис об'єкта:
частина адміністративної будівлі - нежитлове приміщення загальною площею 14,2 кв.м., яке розміщене за адресою: Полтавська область, Лубенський район, село Староаврамівка, вул. Шевченка, 18
Код відповідного класифікатора лоту CAV:
04232000-3 Адміністративна будівля, приміщення в адміністративній будівлі
Код додаткового класифікатору лоту:
PA01-7 Оренда
Код додаткового класифікатору лоту:
QB29-3 З питань законодавства у сфері нерухомості
Площа об'єкта, що здається в оренду:
14.2 м²
Рік будівництва:
1963
Загальна площа будівлі, кв.м.:
321.7
Загальна площа об'єкта в будівлі, кв.м.:
14.2
Інформація щодо реєстрації
Стан державної реєстрації об'єкту:
Зареєстровано в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно
Номер запису:
2877890153040
Дата рeєстрації:
07.02.1924
Порядок ознайомлення з майном, час і місце проведення огляду об'єкта:
Єркіна Тетяна Іванівна, головний спеціаліст відділу з питань комунальної власності, житлово-комунального господарства та благоустрою виконавчого комітету Хорольської міської ради, тел. (05362) 32-7-50, 0993675571, адреса: 37800, Полтавська область, місто Хорол, вул. 1 Травня,4; e-mail: VKM_horol@ukr.net. Час і місце проведення огляду обєкта: робочі дні з 8-00 год. до 17.00 год., обідня перерва з 12.00 год. до 12.45 год. за місцезнаходженням обєкта
Додаткові відомості:
розмір плати за участь в аукціоні (винагорода оператору) сплачує переможець аукціону у розмірі 5 відсотків річної орендної плати і становить 302,07 грн., якщо розмір місячної орендної плати дорівнює стартовій орендній платі; авансовий внесок сплачується переможцем аукціону до укладення договору оренди в розмірі однієї місячної орендної плати; забезпечувальний депозит сплачується переможцем аукціону до укладення договору оренди в розмірі однієї місячної орендної плати.
Дата публікації процедури:
15.10.2024 09:36:01
Дата останньої зміни процедури:
17.11.2024 20:00:01
Повна юридична назва організації:
Виконавчий комітет Хорольської міської ради Лубенського району Полтавської області
Адреса місцезнаходження:
ЄДРПОУ:
04057534
Інформація щодо підтвердження повноважень:
рішення 20 сесії Хорольської міської ради 8 скликання від 29.10.2021 №1036 "Про передачу виконавчим органам ради окремих повноважень Хорольської міської ради щодо оренди комунального майна"
Контактна особа
Найменування:
Єркіна Тетяна Іванівна
E-mail:
VKM_horol@ukr.net
Телефон:
+380993675571
Імпортувати документи
Назва | Тип | Дата |
---|
Імпортувати документи
Назва | Тип | Дата |
---|
Імпортувати документи
Назва | Тип | Дата |
---|
Заява на участь
Імпортувати документи
Назва | Тип | Дата |
---|
Події процесу
Забрати Розмiр гарантiйного внеску
Ваша пропозиція підтверджена!
Увага
Увага!
Ви сформували рахунки!
Для участі в аукціоні Вам необхідно:
1) Завантажте та сплатіть рахунки:
2) Після завершення періоду редагування аукціону вам необхідно буде зареєструвати пропозицію на участь.
Повна юридична назва організації:
Виконавчий комітет Хорольської міської ради Лубенського району Полтавської області
Адреса місцезнаходження:
ЄДРПОУ:
04057534
Інформація щодо підтвердження повноважень:
Рішення 20 сесії Хорольської міської ради 8 скликання від 29.10.2021 №1036
Контактна особа
Найменування:
Єркіна Тетяна Іванівна
E-mail:
VKM_horol@ukr.net
Телефон:
+380993675571