ВХІД
Замовити дзвінок
Період редагування:
з 24.10.2024 09:37 по 25.10.2024 18:00
Період запитань:
з 24.10.2024 09:37 по 13.11.2024 18:00
Період відповідей:
з 24.10.2024 09:37 по 13.11.2024 18:00
Період подання заяви на участь в аукціоні:
з 25.10.2024 18:00 по 13.11.2024 20:00
Період кваліфікації:
з 14.11.2024 12:28 по 12.12.2024 18:00
Період аукціону:
Дата закінчення аукціону:
Статус:
Аукціон завершено. Договір підписано
Назва аукціону:
Опис аукціону:
Пропонується в оренду приміщення (група приміщень), вбудовані приміщення аптеки №164 загальною площею 156,7 кв.м за адресою: Закарпатська область, Хустський район, м.Іршава, пров.Шевченка, 9
Лоти виставляються (черговість):
Вперше
Мінімальна кількість заяв:
1
Номер лоту:
212
Підстава:
Критерії прийнятності:
Розмір реєстраційного внеску:
710,00 грн.
Розмір гарантійного внеску:
23 724,38 грн.
Період розрахунку стартової вартості:
Стартова вартість за місяць
28 222,24 грн. (без ПДВ)
На фінальну суму нараховується ПДВ:
Так
Мінімальний крок аукціону:
282,22 грн.
Загальна кількість активів лоту:
1
Спосіб обмеження цільового призначення об'єкта:
Тільки зазначене
Опис обмежень цільового призначення об'єкта (за наявності):
Об’єкт оренди може бути використаний за будь-яким цільовим призначенням
Можливість суборенди:
Так
Ідентифікатор об'єкта:
Тип переліку, до якого віднесено об'єкт:
Перелік першого типу
Стан погоджень та рішень
Статус об'єкта в переліку:
Включено в перелік
Стан державної реєстрації об'єкта:
Реєстрація не вимагається
Рішення про передачу проведення інвестиційного конкурсу:
Ні
Інформація про згоду на здійснення поточного та/або капітального ремонту орендованого майна:
Ні
Рішення про передачу об'єкта на приватизацію:
Ні
Погодження балансоутримувача:
Так
Реквізити підтверджуючого документу:
Рішення Закарпатської обласної ради від 16.03.2023 №792
Погодження орендодавця:
Так
Реквізити підтверджуючого документу:
Рішення №01.1-05/1066 від 25.06.2024 (протокольне, прийняте на засіданні Наглядової ради від 25.06.2024)
Строк оренди:
5 років
Назва об'єкта:
Приміщення (група приміщень), вбудовані приміщення аптеки №164 загальною площею 156,7 кв.м за адресою: Закарпатська область, Хустський район, м.Іршава, пров.Шевченка, 9
Опис об'єкта:
Приміщення (група приміщень), вбудовані приміщення аптеки №164 загальною площею 156,7 кв.м
Код відповідного класифікатора лоту :
04000000-8 Нерухоме майно
Код додаткового класифікатору лоту:
PA01-7 Оренда
Код додаткового класифікатору лоту:
QB29-3 З питань законодавства у сфері нерухомості
Площа об'єкта, що здається в оренду:
156.7 м²
Місце розташування об'єкта в будівлі:
Надземний
Номер поверху або поверхів:
1
Загальна площа об'єкта в будівлі, кв.м.:
156.7
Корисна площа об'єкта в будівлі, кв.м.:
156.7
Технічний стан об'єкта:
Задовільний
Чи приєднаний об'єкт оренди до електромережі:
Так
Потужність електромережі, кВт:
220
Ступінь потужності електромережі:
Понад 50кВт
Автономне опалення присутнє:
Ні
Централізоване опалення присутнє:
Так
Газифікація присутня:
Так
Каналізація присутня:
Так
Вентиляція присутня:
Так
Водозабезпечення присутнє:
Так
Інформація про наявність окремих особових рахунків на об''єкт оренди, відкритих постачальниками комунальних послуг, або інформація про порядок участі орендаря у компенсації балансоутримувачу витрат на оплату комунальних послуг:
Лічильники на об’єкті оренди наявні. Орендар зобов’язаний протягом 1 (одного) місяця після укладення договору оренди укласти напряму від свого імені окремі договори з організаціями-постачальниками комунальних та інших послуг (газопостачання, водопостачання та водовідведення, електропостачання, утримання прибудинкової території, тощо) та самостійно сплачувати вартість таких.
Інформація щодо реєстрації
Стан державної реєстрації об'єкту:
Реєстрація не вимагається
Порядок ознайомлення з майном, час і місце проведення огляду об'єкта:
Для подання заяв або усних звернень щодо ознайомлення з об’єктом оренди, часу і місця проведення огляду звертатись за адресою: Закарпатська область, м.Ужгород, вул. Гойди,8, другий поверх, відділ орендних відносин, робочий час з 09-00 год по 18-00 год, (понеділок – п’ятниця), обідня перерва з 13-00 до 14-00 год. Інформація за телефоном: (0312) 61 49 07 –відділ орендних відносин, 095-697-98-61– Чорна Ганна Валентинівна, начальник відділу орендних відносин, 066-836-35-24 – Бреза Мар’яна Юріївна, заступник начальника відділу орендних відносин
Додаткові відомості:
Більш детальніше з описом потенційного об'єкту оренди можна ознайомитись згідно додатку до лоту (Інформаційна довідка)
Дата публікації процедури:
24.10.2024 09:37:47
Дата останньої зміни процедури:
19.11.2024 16:34:18
Повна юридична назва організації:
Комунальна установа «Управління спільною власністю територіальних громад» Закарпатської обласної ради
Адреса місцезнаходження:
ЄДРПОУ:
33165909
Інформація щодо підтвердження повноважень:
Положення, затверджене рішенням Закарпатської обласної ради від 21.12.2023 №1003
Контактна особа
Найменування:
Мішко Євген Євгенович
E-mail:
uprav.spiln.vlasnistiu@zak-rada.gov.ua
Телефон:
+380312614907
Рахунки для сплати оренди
Назва банку:
Державна казначейська служба України м.Київ
Найменування одержувача:
Комунальна установа «Управління спільною власністю територіальних громад» Закарпатської обласної ради
Ідентифікатор одержувача (ЄДРПОУ, РНОКПП):
33165909
Опис:
Код ЄДРПОУ 33165909, Витяг з реєстру платників ПДВ №1807014500079, ІПН 331659007010, Р/р (IBAN)UA648201720314281002203054168, Державна казначейська служба України м.Київ, МФО 820172
Номер банківського рахунку в форматі IBAN
UA648201720314281002203054168
ЄДРПОУ банку
33165909
МФО банку
820172
Валюта рахунку:
UAH
Імпортувати документи
Назва | Тип | Дата |
---|
Імпортувати документи
Назва | Тип | Дата |
---|
Імпортувати документи
Назва | Тип | Дата |
---|
Інформація про Переможця
Інформація про учасника:
***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** *****, ***** *****
Дата початку кваліфікації учасника аукціону:
14.11.2024 12:28
Статус кваліфікації учасника аукціону:
Переможець. Очікується договір
Підтвердження сплати за лот:
Очікується інформація про оплату
Період підписання протоколу:
Період підписання контракту:
Контактна інформація:
Пропозиція:
77 701 грн.
Закрита цінова пропозиція:
57 000 грн.
Договір
Номер договору:
№05-07-01/125
Статус договору:
Переможець. Договір підписано
Дата створення договору:
15.11.2024 15:00
Остання дата редагування договору:
19.11.2024 16:33
Назва договору:
***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** *****
Опис договору:
***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** *****
Дата підписання договору:
19.11.2024 00:00
Дата початку дії договору:
01.12.2024
Дата завершення дії договору:
30.11.2029
Вартість договору:
77 701 грн.
Загальна вартість договору за місяць:
93241.2 грн.
Імпортувати документи
Назва | Тип | Дата |
---|
Імпортувати документи
Назва | Тип | Дата |
---|
Рішення щодо кваліфікації учасника
Інформація про учасника:
***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** *****, ***** *****
Дата початку кваліфікації учасника аукціону:
14.11.2024 12:28
Статус кваліфікації учасника аукціону:
Учасник не став переможцем
Контактна інформація:
Пропозиція:
77 700 грн.
Закрита цінова пропозиція:
28 282,82 грн.
Імпортувати документи
Назва | Тип | Дата |
---|
Заява на участь
Імпортувати документи
Назва | Тип | Дата |
---|
Події процесу
Забрати Розмiр гарантiйного внеску
Імпортувати документи
Назва | Тип | Дата |
---|
Імпортувати документи
Назва | Тип | Дата |
---|
Імпортувати документи
Назва | Тип | Дата |
---|
Ваша пропозиція підтверджена!
Увага
Увага!
Ви сформували рахунки!
Для участі в аукціоні Вам необхідно:
1) Завантажте та сплатіть рахунки:
2) Після завершення періоду редагування аукціону вам необхідно буде зареєструвати пропозицію на участь.
Повна юридична назва організації:
КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "УПРАВЛІННЯ СПІЛЬНОЮ ВЛАСНІСТЮ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД" ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Адреса місцезнаходження:
ЄДРПОУ:
33165909
Контактна особа
Найменування:
Чорна Ганна
E-mail:
chorna25071986@gmail.com
Телефон:
+380956979861
Сайт: