ВХІД
Замовити дзвінок
Період редагування:
з 29.01.2025 16:22 по 30.01.2025 18:00
Період запитань:
з 29.01.2025 16:22 по 04.02.2025 18:00
Період відповідей:
з 29.01.2025 16:22 по 04.02.2025 18:00
Період подання заяви на участь в аукціоні:
з 30.01.2025 18:00 по 04.02.2025 20:00
Період кваліфікації:
з 05.02.2025 12:08 по 05.03.2025 18:00
Період аукціону:
Дата закінчення аукціону:
Статус:
Очікується опублікування протоколу
Назва аукціону:
Опис аукціону:
Тип об’єкта: частина нежитлового приміщення № 145. Вільне, не допоміжне, в податковій заставі не перебуває та під арештом не знаходиться. Рішення про проведення інвестиційного конкурсу або про включення об’єкта до переліку майна, що підлягає приватизації не приймались. Об’єкт не є пам’яткою культурної спадщини. Місце знаходження об’єкта: м. Дніпро, вул. Космонавтів, 4, літ. А-9 (далі - об’єкт). Загальна площа 24,4 кв.м Характеристика об’єкта оренди: частина нежитлового приміщення № 145 на цокольному поверсі 9-поверхового житлового будинку.
Лоти виставляються (черговість):
Вперше
Мінімальна кількість заяв:
1
Номер лоту:
950
Підстава:
Критерії прийнятності:
Розмір реєстраційного внеску:
800,00 грн.
Розмір гарантійного внеску:
6 056,00 грн.
Період розрахунку стартової вартості:
Стартова вартість за місяць
1 545,64 грн. (без ПДВ)
На фінальну суму нараховується ПДВ:
Так
Мінімальний крок аукціону:
15,46 грн.
Загальна кількість активів лоту:
1
Спосіб обмеження цільового призначення об'єкта:
Тільки зазначене
Опис обмежень цільового призначення об'єкта (за наявності):
обмежень щодо використання майна за цільовим призначенням немає, за винятком обмежень встановлених державними будівельними нормами України для житлових будинків.
Додаткові умови оренди майна:
здійснення невід’ємних поліпшень можливо тільки у разі надання орендодавцем письмової згоди на поточний та/або капітальний ремонт орендованого майна. Здійснення капітального ремонту можливо тільки при отриманні декларації про початок виконання будівельних робіт. У триденний термін після її отримання орендатор зобов’язаний надати до департаменту адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпровської міської ради оригінал декларації. орендар який став переможцем аукціону, вважається таким, що отримав згоду орендодавця на передачу майна в суборенду, за умови якщо орендар - фізична особа – підприємець або юридична особа. До договору суборенди застосовуються положення договору оренди. Орендар протягом трьох робочих днів з моменту укладення договору суборенди зобов’язаний подати орендодавцю один примірник договору суборенди та інформацію про суборендаря в обсязі, визначеному п. 3 ст. 13 Закону України «Про оренду державного та комунального майна». Для затвердження протоколу аукціону потенційний орендар, визначений за результатами аукціону, повинен надати наступну інформацію: - Інформація про відповідність орендаря вимогам, визначеним статтею 4 Закону України "Про оренду державного та комунального майна"; - Витяг із Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань за поточний рік, Статут, Наказ про призначення директора - для юридичних осіб; - інформація про кінцевого бенефіціарного власника, або інформація про причину його відсутності - для юридичних осіб; - Витяг із Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань за поточний рік, паспорт - для фізичних осіб - підприємців; - копія паспорта, коду громадянина України для фізичних осіб - громадян України; - копія документа, що посвідчує особу для іноземних громадян та осіб без громадянства, - документ, що підтверджує сплату реєстраційного, гарантійного внесків на рахунок оператора електронного майданчика
Можливість суборенди:
Так
Ідентифікатор об'єкта:
Тип переліку, до якого віднесено об'єкт:
Перелік першого типу
Стан погоджень та рішень
Статус об'єкта в переліку:
Включено в перелік
Стан державної реєстрації об'єкта:
Не зареєстровано
Стан пам'ятки культурної спадщини:
не перебуває на державному обліку, як об'єкт культурної спадщини
Погодження органу управління:
Наявна
Реквізити підтверджуючого документу:
11.11.2024 № 38-ППТ/24
Погодження органу охорони культурної спадщини:
Не вимагається
Рішення про передачу проведення інвестиційного конкурсу:
Ні
Інформація про згоду на здійснення поточного та/або капітального ремонту орендованого майна:
Ні
Рішення про передачу об'єкта на приватизацію:
Ні
Погодження балансоутримувача:
Так
Реквізити підтверджуючого документу:
11.11.2024 № 1173
Погодження орендодавця:
Так
Реквізити підтверджуючого документу:
11.11.2024 № 38-ППТ/24
Строк оренди:
5 років
Назва об'єкта:
нежитлове приміщення
Опис об'єкта:
частина нежитлового приміщення № 145, поз. 4, загальною площею 24,4 кв.м, яке розташоване на цокольному поверсі 9 - поверхового житлового будинку за адресою: м. Дніпро, вул. Космонавтів, 4, літ. А-9
Код відповідного класифікатора лоту :
04000000-8 Нерухоме майно
Код додаткового класифікатору лоту:
PA01-7 Оренда
Код додаткового класифікатору лоту:
QB29-3 З питань законодавства у сфері нерухомості
Площа об'єкта, що здається в оренду:
24.4 м²
Місце розташування об'єкта в будівлі:
Цокольний
Загальна площа об'єкта в будівлі, кв.м.:
24.4
Корисна площа об'єкта в будівлі, кв.м.:
24.4
Чи приєднаний об'єкт оренди до електромережі:
Так
Централізоване опалення присутнє:
Ні
Газифікація присутня:
Ні
Каналізація присутня:
Так
Вентиляція присутня:
Так
Водозабезпечення присутнє:
Так
Інформація щодо реєстрації
Стан державної реєстрації об'єкту:
Не зареєстровано
Порядок ознайомлення з майном, час і місце проведення огляду об'єкта:
Час і місце проведення огляду об’єкта: у робочі дні з 9.00 до 13.00 за місцезнаходженням об’єкта: м. Дніпро, вул. Космонавтів, 4, літ. А-9. Заяви на огляд приймаються на електронну пошту: kp.activy.dmr@gmail.com.
Додаткові відомості:
здійснення невід’ємних поліпшень можливо тільки у разі надання орендодавцем письмової згоди на поточний та/або капітальний ремонт орендованого майна. Здійснення капітального ремонту можливо тільки при отриманні декларації про початок виконання будівельних робіт. У триденний термін після її отримання орендатор зобов’язаний надати до департаменту адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпровської міської ради оригінал декларації. Для затвердження протоколу аукціону потенційний орендар, визначений за результатами аукціону, повинен надати наступну інформацію: - Інформація про відповідність орендаря вимогам, визначеним статтею 4 Закону України "Про оренду державного та комунального майна"; - Витяг із Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань за поточний рік, Статут, Наказ про призначення директора - для юридичних осіб; - інформація про кінцевого бенефіціарного власника, або інформація про причину його відсутності - для юридичних осіб; - Витяг із Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань за поточний рік, паспорт - для фізичних осіб - підприємців; - копія паспорта, коду громадянина України для фізичних осіб - громадян України; - копія документа, що посвідчує особу для іноземних громадян та осіб без громадянства. - документ, що підтверджує сплату реєстраційного, гарантійного внесків на рахунок оператора електронного майданчика
Дата публікації процедури:
29.01.2025 16:22:55
Дата останньої зміни процедури:
05.02.2025 12:08:04
Повна юридична назва організації:
Комунальне підприємство "Міські активи" Дніпровської міської ради
Адреса місцезнаходження:
ЄДРПОУ:
03341763
Інформація щодо підтвердження повноважень:
рішення ВК №407 від 22.05.2018
Контактна особа
Найменування:
Ларіонов Максим Геннадійович
E-mail:
dmr.kp.activy@gmail.com
Телефон:
+380686859631
Імпортувати документи
Назва | Тип | Дата |
---|
Імпортувати документи
Назва | Тип | Дата |
---|
Імпортувати документи
Назва | Тип | Дата |
---|
Рішення щодо кваліфікації учасника
Інформація про учасника:
***** ***** ***** ***** ***** *****, ***** ***** *****
Дата початку кваліфікації учасника аукціону:
05.02.2025 12:08
Статус кваліфікації учасника аукціону:
Очікується протокол
Період підписання протоколу:
Період підписання контракту:
Контактна інформація:
Пропозиція:
5 001 грн.
Закрита цінова пропозиція:
1 550 грн.
Імпортувати документи
Назва | Тип | Дата |
---|
Рішення щодо кваліфікації учасника
Інформація про учасника:
***** ***** ***** ***** *****, ***** ***** *****
Дата початку кваліфікації учасника аукціону:
05.02.2025 12:08
Статус кваліфікації учасника аукціону:
Очікується рішення
Контактна інформація:
Пропозиція:
5 000 грн.
Закрита цінова пропозиція:
1 570 грн.
Імпортувати документи
Назва | Тип | Дата |
---|
Заява на участь
Імпортувати документи
Назва | Тип | Дата |
---|
Події процесу
Забрати Розмiр гарантiйного внеску
Імпортувати документи
Назва | Тип | Дата |
---|
Імпортувати документи
Назва | Тип | Дата |
---|
Імпортувати документи
Назва | Тип | Дата |
---|
Ваша пропозиція підтверджена!
Увага
Увага!
Ви сформували рахунки!
Для участі в аукціоні Вам необхідно:
1) Завантажте та сплатіть рахунки:
2) Після завершення періоду редагування аукціону вам необхідно буде зареєструвати пропозицію на участь.
Повна юридична назва організації:
ДЕПАРТАМЕНТ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ТА ДОЗВІЛЬНИХ ПРОЦЕДУР ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Адреса місцезнаходження:
ЄДРПОУ:
40392181
Інформація щодо підтвердження повноважень:
Рішення міської ради від 24.04.2024 №82/49
Контактна особа
Найменування:
Матковський Вячеслав Олегович
E-mail:
komvlas@dniprorada.gov.ua
Телефон:
+380988083918