ВХІД
Замовити дзвінок
Період редагування:
з 06.02.2025 14:50 по 07.02.2025 18:00
Період запитань:
з 06.02.2025 14:50 по 23.02.2025 18:00
Період відповідей:
з 06.02.2025 14:50 по 23.02.2025 18:00
Період подання заяви на участь в аукціоні:
з 07.02.2025 18:00 по 23.02.2025 20:00
Період кваліфікації:
з 23.02.2025 20:00 по 21.03.2025 18:00
Період аукціону:
Статус:
Очікується підписання договору
Назва аукціону:
Опис аукціону:
Тип об’єкта: частина даху будівлі. Вільні, не допоміжні, в податковій заставі, під арештом не перебувають. Рішення про проведення інвестиційного конкурсу або про включення об’єкта до переліку майна, що підлягає приватизації не приймались Об’єкт не є пам’яткою культурної спадщини. Місце знаходження об’єкта: м. Дніпро, вул. Володимира Антоновича, 8 (далі - об’єкт). Загальна площа 20,0 кв.м. Характеристика об’єкта оренди: частина даху будівлі ТРП. Технічний стан об’єкта: забезпечено комунікаціями електромережі.
Лоти виставляються (черговість):
Вперше
Мінімальна кількість заяв:
1
Номер лоту:
952
Підстава:
Критерії прийнятності:
Розмір реєстраційного внеску:
800,00 грн.
Розмір гарантійного внеску:
6 056,00 грн.
Період розрахунку стартової вартості:
Стартова вартість за місяць
230,43 грн. (без ПДВ)
На фінальну суму нараховується ПДВ:
Так
Мінімальний крок аукціону:
2,31 грн.
Загальна кількість активів лоту:
1
Спосіб обмеження цільового призначення об'єкта:
Тільки зазначене
Опис обмежень цільового призначення об'єкта (за наявності):
розміщення антенно-фідерних пристроїв та обладнання оператора мобільного зв’язку
Додаткові умови оренди майна:
виконання певних видів ремонтних робіт (поточного та/або капітального ремонту), реконструкції або реставрації об`єкта оренди – не дозволяється. Для затвердження протоколу аукціону потенційний орендар, визначений за результатами аукціону, повинен надати наступну інформацію: • Інформація про відповідність орендаря вимогам, визначеним статтею 4 Закону України "Про оренду державного та комунального майна"; • Витяг із Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань за поточний рік, Статут, Наказ про призначення директора - для юридичних осіб; • Інформація про кінцевого бенефіціарного власника, або інформація про причину його відсутності - для юридичних осіб; • Витяг із Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань за поточний рік, паспорт - для фізичних осіб - підприємців; • Копія документа, що посвідчує особу для іноземних громадян та осіб без громадянства. • Документ, що підтверджує сплату реєстраційного, гарантійного внесків на рахунок оператора електронного майданчика
Ідентифікатор об'єкта:
Тип переліку, до якого віднесено об'єкт:
Перелік першого типу
Стан погоджень та рішень
Статус об'єкта в переліку:
Включено в перелік
Стан державної реєстрації об'єкта:
Не зареєстровано
Стан пам'ятки культурної спадщини:
не є культурною спадщиною чи його часткою
Погодження органу управління:
Наявна
Реквізити підтверджуючого документу:
14.01.2025 № 3/5-57
Погодження органу охорони культурної спадщини:
Не вимагається
Рішення про передачу проведення інвестиційного конкурсу:
Ні
Інформація про згоду на здійснення поточного та/або капітального ремонту орендованого майна:
Ні
Рішення про передачу об'єкта на приватизацію:
Ні
Погодження балансоутримувача:
Так
Реквізити підтверджуючого документу:
20.01.2025 № 186/1
Погодження орендодавця:
Так
Реквізити підтверджуючого документу:
22.01.2025 № 2-ППТ/25
Строк оренди:
5 років
Назва об'єкта:
нерухоме майно
Опис об'єкта:
частина даху будівлі ТРП загальною площею 20,0 кв.м. по вул. Володимира Антоновича, 8
Код відповідного класифікатора лоту :
04000000-8 Нерухоме майно
Код додаткового класифікатору лоту:
PA01-7 Оренда
Код додаткового класифікатору лоту:
QB29-3 З питань законодавства у сфері нерухомості
Площа об'єкта, що здається в оренду:
20 м²
Загальна площа об'єкта в будівлі, кв.м.:
20
Корисна площа об'єкта в будівлі, кв.м.:
20
Чи приєднаний об'єкт оренди до електромережі:
Так
Централізоване опалення присутнє:
Ні
Газифікація присутня:
Ні
Каналізація присутня:
Ні
Вентиляція присутня:
Ні
Водозабезпечення присутнє:
Ні
Інформація про наявність окремих особових рахунків на об''єкт оренди, відкритих постачальниками комунальних послуг, або інформація про порядок участі орендаря у компенсації балансоутримувачу витрат на оплату комунальних послуг:
окремі особові рахунки відсутні. Орендар приймає участь у компенсації балансоутримувачу витрат на оплату комунальних послуг на підставі окремого договору.
Інформація щодо реєстрації
Стан державної реєстрації об'єкту:
Не зареєстровано
Порядок ознайомлення з майном, час і місце проведення огляду об'єкта:
Час і місце проведення огляду об’єкта: у робочі дні з 9.00 до 13.00 за місцезнаходженням об’єкта: м. Дніпро, вул. Володимира Антоновича, 8 . Заяви на огляд приймаються на електронну пошту: teploenergodnepr@gmail.com.
Додаткові відомості:
виконання певних видів ремонтних робіт (поточного та/або капітального ремонту), реконструкції або реставрації об`єкта оренди – не дозволяється. Для затвердження протоколу аукціону потенційний орендар, визначений за результатами аукціону, повинен надати наступну інформацію: Інформація про відповідність орендаря вимогам, визначеним статтею 4 Закону України "Про оренду державного та комунального майна"; Витяг із Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань за поточний рік, Статут, Наказ про призначення директора - для юридичних осіб; Інформація про кінцевого бенефіціарного власника, або інформація про причину його відсутності - для юридичних осіб; Витяг із Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань за поточний рік, паспорт - для фізичних осіб - підприємців; Копія документа, що посвідчує особу для іноземних громадян та осіб без громадянства. • Документ, що підтверджує сплату реєстраційного, гарантійного внесків на рахунок оператора електронного майданчика
Ідентифікатор майданчика:
e-tender.ua
Дата публікації процедури:
06.02.2025 14:50:38
Дата останньої зміни процедури:
03.03.2025 15:18:42
Повна юридична назва організації:
Комунальне підприємство "Теплоенерго" Дніпровської міської ради
Адреса місцезнаходження:
ЄДРПОУ:
32688148
Контактна особа
Найменування:
Клименко Андрій Володимирович
E-mail:
teploenergodnepr@gmail.com
Телефон:
+380563743000
Імпортувати документи
Назва | Тип | Дата |
---|
Імпортувати документи
Назва | Тип | Дата |
---|
Імпортувати документи
Назва | Тип | Дата |
---|
Інформація про Переможця
Інформація про учасника:
***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** *****, ***** *****
Дата початку кваліфікації учасника аукціону:
23.02.2025 20:00
Статус кваліфікації учасника аукціону:
Переможець. Очікується договір
Період підписання протоколу:
Період підписання контракту:
Контактна інформація:
Пропозиція:
4 000 грн.
Закрита цінова пропозиція:
4 000 грн.
Договір
Статус договору:
Очікується договір
Дата створення договору:
03.03.2025 15:18
Остання дата редагування договору:
03.03.2025 15:18
Вартість договору:
4 000 грн.
Імпортувати документи
Назва | Тип | Дата |
---|
Імпортувати документи
Назва | Тип | Дата |
---|
Заява на участь
Імпортувати документи
Назва | Тип | Дата |
---|
Події процесу
Забрати Розмiр гарантiйного внеску
Імпортувати документи
Назва | Тип | Дата |
---|
Ваша пропозиція підтверджена!
Увага
Увага!
Ви сформували рахунки!
Для участі в аукціоні Вам необхідно:
1) Завантажте та сплатіть рахунки:
2) Після завершення періоду редагування аукціону вам необхідно буде зареєструвати пропозицію на участь.
Повна юридична назва організації:
ДЕПАРТАМЕНТ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ТА ДОЗВІЛЬНИХ ПРОЦЕДУР ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Адреса місцезнаходження:
ЄДРПОУ:
40392181
Інформація щодо підтвердження повноважень:
Рішення міської ради від 24.04.2024 №82/49
Контактна особа
Найменування:
Матковський Вячеслав
E-mail:
komvlas@dniprorada.gov.ua
Телефон:
+380988083918