ВХІД
Замовити дзвінок
Період редагування:
з 14.10.2024 12:50 по 15.10.2024 18:00
Період запитань:
з 14.10.2024 12:50 по 20.10.2024 18:00
Період відповідей:
з 14.10.2024 12:50 по 20.10.2024 18:00
Період подання заяви на участь в аукціоні:
з 15.10.2024 18:00 по 20.10.2024 20:00
Період кваліфікації:
з 20.10.2024 20:00 по 15.11.2024 18:00
Період аукціону:
Статус:
Очікується підписання договору
Назва аукціону:
Опис аукціону:
Тип об’єкта: частина нежитлового приміщення № 145. Об’єкт не є пам’яткою культурної спадщини. В податковій заставі не перебуває та під арештом не знаходиться. Рішення про проведення інвестиційного конкурсу або про включення об’єкта до переліку майна, що підлягає приватизації не приймались Місце знаходження об’єкта: м. Дніпро, вул. Космонавтів, 4, літ. А-9. Загальна площа 52,0 кв.м Характеристика об’єкта: цокольний поверх, 9 - поверхового житлового будинку.
Лоти виставляються (черговість):
Вперше
Мінімальна кількість заяв:
1
Номер лоту:
132
Підстава:
Критерії прийнятності:
Розмір реєстраційного внеску:
710,00 грн.
Розмір гарантійного внеску:
30 209,80 грн.
Розмір гарантійного внеску чинного орендаря:
3 776,22 грн.
Період розрахунку стартової вартості:
Стартова вартість за місяць
7 552,45 грн. (без ПДВ)
На фінальну суму нараховується ПДВ:
Так
Мінімальний крок аукціону:
75,53 грн.
Загальна кількість активів лоту:
1
Спосіб обмеження цільового призначення об'єкта:
Тільки зазначене
Опис обмежень цільового призначення об'єкта (за наявності):
розміщення магазину непродовольчих товарів
Додаткові умови оренди майна:
Здійснення невід’ємних поліпшень можливо тільки у разі надання орендодавцем письмової згоди на поточний та/або капітальний ремонт орендованого майна. Здійснення капітального ремонту можливо тільки при отриманні декларації про початок виконання будівельних робіт. У триденний термін після її отримання орендатор зобов’язаний надати до департаменту адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпровської міської ради оригінал декларації. Суборенда: орендар який став переможцем аукціону, вважається таким, що отримав згоду орендодавця на передачу майна в суборенду, за умови якщо орендар - фізична особа – підприємець або юридична особа. До договору суборенди застосовуються положення договору оренди. Орендар протягом трьох робочих днів з моменту укладення договору суборенди зобов’язаний подати орендодавцю один примірник договору суборенди та інформацію про суборендаря в обсязі, визначеному п. 3 ст. 13 Закону України «Про оренду державного та комунального майна». Різниця між платою за суборенду та платою за договором оренди спрямовується орендарем до міського бюджету у разі якщо вона перевищує плату за договором оренди майна. Для затвердження протоколу аукціону потенційний орендар, визначений за результатами аукціону, повинен надати наступну інформацію: - Інформація про відповідність орендаря вимогам, визначеним статтею 4 Закону України "Про оренду державного та комунального майна"; - Витяг із Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань за поточний рік, Статут, Наказ про призначення директора - для юридичних осіб; - інформація про кінцевого бенефіціарного власника, або інформація про причину його відсутності - для юридичних осіб; - Витяг із Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань за поточний, паспорт - для фізичних осіб - підприємців; - копія паспорта, коду громадянина України для фізичних осіб - громадян України; - копія документа, що посвідчує особу для іноземних громадян та осіб без громадянства.
Можливість суборенди:
Так
Ідентифікатор об'єкта:
Стан погоджень та рішень
Статус об'єкта в переліку:
Орендовано
Стан державної реєстрації об'єкта:
Не зареєстровано
Стан пам'ятки культурної спадщини:
не перебуває на державному обліку, як об'єкт культурної спадщини
Погодження органу управління:
Наявна
Реквізити підтверджуючого документу:
14.10.2024 № 46н-АП/24
Погодження органу охорони культурної спадщини:
Не вимагається
Рішення про передачу проведення інвестиційного конкурсу:
Ні
Інформація про згоду на здійснення поточного та/або капітального ремонту орендованого майна:
Ні
Рішення про передачу об'єкта на приватизацію:
Ні
Погодження балансоутримувача:
Так
Реквізити підтверджуючого документу:
22.07.2024 № 866
Погодження орендодавця:
Так
Реквізити підтверджуючого документу:
14.10.2024 № 46н-АП/24
Строк оренди:
5 років
Назва об'єкта:
нежитлове приміщення
Опис об'єкта:
частина нежитлового приміщення № 145, поз. 3, 6, частина поз. 1, загальною площею 52,0 кв.м, яке розташоване на цокольному поверсі 9 - поверхового житлового будинку
Код відповідного класифікатора лоту :
04000000-8 Нерухоме майно
Код додаткового класифікатору лоту:
PA01-7 Оренда
Код додаткового класифікатору лоту:
QB29-3 З питань законодавства у сфері нерухомості
Площа об'єкта, що здається в оренду:
52 м²
Місце розташування об'єкта в будівлі:
Цокольний
Загальна площа об'єкта в будівлі, кв.м.:
52
Корисна площа об'єкта в будівлі, кв.м.:
52
Чи приєднаний об'єкт оренди до електромережі:
Так
Централізоване опалення присутнє:
Ні
Газифікація присутня:
Ні
Каналізація присутня:
Так
Вентиляція присутня:
Так
Водозабезпечення присутнє:
Так
Інформація щодо реєстрації
Стан державної реєстрації об'єкту:
Не зареєстровано
Порядок ознайомлення з майном, час і місце проведення огляду об'єкта:
Час і місце проведення огляду об’єкта: у робочі дні з 9.00 до 13.00 за місцезнаходженням об’єкта: м. Дніпро, м. Дніпро, вул. Космонавтів, 4, літ. А-9. Заяви на огляд приймаються на електронну пошту: kp.activy.dmr@gmail.com., консультація т. 720 77 07.
Дата публікації процедури:
14.10.2024 12:50:37
Дата останньої зміни процедури:
24.10.2024 16:00:41
Кількість учасників з переважним правом:
1
Повна юридична назва організації:
Комунальне підприємство "Міські активи" Дніпровської міської ради
Адреса місцезнаходження:
ЄДРПОУ:
03341763
Інформація щодо підтвердження повноважень:
рішення ДМР народних депутатів від 27.11.1991 № 46
Контактна особа
Найменування:
Руденко Сергій
E-mail:
dmr.kp.activy@gmail.com
Телефон:
+380632953140
Повна юридична назва організації:
***** ***** ***** ***** ***** *****
Адреса місцезнаходження:
ІПН/РНОКПП:
***** ***** *****
Дата укладення та закінчення договору оренди:
з 20.01.2021 по 19.01.2024
Імпортувати документи
Назва | Тип | Дата |
---|
Імпортувати документи
Назва | Тип | Дата |
---|
Імпортувати документи
Назва | Тип | Дата |
---|
Інформація про Переможця
Інформація про учасника:
***** ***** ***** ***** ***** *****, ***** ***** *****
Дата початку кваліфікації учасника аукціону:
20.10.2024 20:00
Статус кваліфікації учасника аукціону:
Переможець. Очікується договір
Підтвердження сплати за лот:
Очікується інформація про оплату
Період підписання протоколу:
Період підписання контракту:
Контактна інформація:
Пропозиція:
7 552,45 грн.
Закрита цінова пропозиція:
7 552,45 грн.
Договір
Статус договору:
Очікується договір
Дата створення договору:
24.10.2024 16:00
Остання дата редагування договору:
24.10.2024 16:00
Вартість договору:
7 552,45 грн.
Імпортувати документи
Назва | Тип | Дата |
---|
Імпортувати документи
Назва | Тип | Дата |
---|
Заява на участь
Імпортувати документи
Назва | Тип | Дата |
---|
Події процесу
Забрати Розмiр гарантiйного внеску
Імпортувати документи
Назва | Тип | Дата |
---|
Ваша пропозиція підтверджена!
Увага
Увага!
Ви сформували рахунки!
Для участі в аукціоні Вам необхідно:
1) Завантажте та сплатіть рахунки:
2) Після завершення періоду редагування аукціону вам необхідно буде зареєструвати пропозицію на участь.
Повна юридична назва організації:
ДЕПАРТАМЕНТ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ТА ДОЗВІЛЬНИХ ПРОЦЕДУР ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Адреса місцезнаходження:
ЄДРПОУ:
40392181
Інформація щодо підтвердження повноважень:
Рішення міської ради від 24.04.2024 №82/49
Контактна особа
Найменування:
Матковський Вячеслав Олегович
E-mail:
komvlas@dniprorada.gov.ua
Телефон:
+380988083918