ВХІД
Замовити дзвінок
Період редагування:
з 27.11.2024 15:28 по 28.11.2024 18:00
Період запитань:
з 27.11.2024 15:28 по 08.12.2024 18:00
Період відповідей:
з 27.11.2024 15:28 по 08.12.2024 18:00
Період подання заяви на участь в аукціоні:
з 28.11.2024 18:00 по 08.12.2024 20:00
Період кваліфікації:
з 09.12.2024 13:01 по 06.01.2025 18:00
Період аукціону:
Дата закінчення аукціону:
Статус:
Аукціон завершено. Договір підписано
Назва аукціону:
Опис аукціону:
Тип об’єкта: нежитлове приміщення. Об’єкт не є пам’яткою культурної спадщини. В податковій заставі не перебуває та під арештом не знаходиться. Рішення про проведення інвестиційного конкурсу або про включення об’єкта до переліку майна, що підлягає приватизації не приймались Місце знаходження об’єкта: м. Дніпро, просп. Петра Калнишевського, 33, літ. А-5. Загальна площа 13,0 кв.м, Характеристика об’єкта: перший поверх 5-поверхового житлового будинку.
Лоти виставляються (черговість):
Вперше
Мінімальна кількість заяв:
1
Номер лоту:
941
Підстава:
Критерії прийнятності:
Розмір реєстраційного внеску:
710,00 грн.
Розмір гарантійного внеску:
6 404,00 грн.
Розмір гарантійного внеску чинного орендаря:
800,50 грн.
Період розрахунку стартової вартості:
Стартова вартість за місяць
1 601,00 грн. (без ПДВ)
На фінальну суму нараховується ПДВ:
Так
Мінімальний крок аукціону:
16,01 грн.
Загальна кількість активів лоту:
1
Спосіб обмеження цільового призначення об'єкта:
Без обмежень
Додаткові умови оренди майна:
Суборенда: орендар який став переможцем аукціону, вважається таким, що отримав згоду орендодавця на передачу майна в суборенду, за умови якщо орендар - фізична особа – підприємець або юридична особа. До договору суборенди застосовуються положення договору оренди. Орендар протягом трьох робочих днів з моменту укладення договору суборенди зобов’язаний подати орендодавцю один примірник договору суборенди та інформацію про суборендаря в обсязі, визначеному п. 3 ст. 13 Закону України «Про оренду державного та комунального майна». Здійснення невід’ємних поліпшень можливо тільки у разі надання орендодавцем письмової згоди на поточний та/або капітальний ремонт орендованого майна. Здійснення капітального ремонту можливо тільки при отриманні декларації про початок виконання будівельних робіт. У триденний термін після її отримання орендатор зобов’язаний надати до департаменту адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпровської міської ради оригінал декларації. Для затвердження протоколу аукціону потенційний орендар, визначений за результатами аукціону, повинен надати наступну інформацію: - Інформація про відповідність орендаря вимогам, визначеним статтею 4 Закону України "Про оренду державного та комунального майна"; - Витяг із Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань за поточний рік, Статут, Наказ про призначення директора - для юридичних осіб; - інформація про кінцевого бенефіціарного власника, або інформація про причину його відсутності - для юридичних осіб; - Витяг із Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань за поточний, паспорт - для фізичних осіб - підприємців; - Паспорт, код - для громадян України та нерезидентів.
Можливість суборенди:
Так
Ідентифікатор об'єкта:
Стан погоджень та рішень
Статус об'єкта в переліку:
Орендовано
Стан державної реєстрації об'єкта:
Не зареєстровано
Стан пам'ятки культурної спадщини:
не перебуває на державному обліку, як об'єкт культурної спадщини
Погодження органу управління:
Наявна
Реквізити підтверджуючого документу:
27.11.2024 № 66н-АП/24
Погодження органу охорони культурної спадщини:
Не вимагається
Рішення про передачу проведення інвестиційного конкурсу:
Ні
Інформація про згоду на здійснення поточного та/або капітального ремонту орендованого майна:
Ні
Рішення про передачу об'єкта на приватизацію:
Ні
Погодження балансоутримувача:
Так
Реквізити підтверджуючого документу:
14.05.2021 № 774
Погодження орендодавця:
Так
Реквізити підтверджуючого документу:
27.11.2024 № 66н-АП/24
Строк оренди:
5 років
Назва об'єкта:
нежитлове приміщення
Опис об'єкта:
нежитлове приміщення загальною площею 13,0 кв.м, яке розташоване на першому поверсі 5-ти поверхового житлового будинку за адресою: м. Дніпро, просп. Петра Калнишевського, 33, літ. А-5
Код відповідного класифікатора лоту :
04000000-8 Нерухоме майно
Код додаткового класифікатору лоту:
PA01-7 Оренда
Код додаткового класифікатору лоту:
QB29-3 З питань законодавства у сфері нерухомості
Площа об'єкта, що здається в оренду:
13 м²
Загальна площа об'єкта в будівлі, кв.м.:
13
Корисна площа об'єкта в будівлі, кв.м.:
13
Чи приєднаний об'єкт оренди до електромережі:
Так
Централізоване опалення присутнє:
Так
Газифікація присутня:
Ні
Каналізація присутня:
Так
Вентиляція присутня:
Ні
Водозабезпечення присутнє:
Так
Інформація щодо реєстрації
Стан державної реєстрації об'єкту:
Не зареєстровано
Порядок ознайомлення з майном, час і місце проведення огляду об'єкта:
Час і місце проведення огляду об’єкта: у робочі дні з 9.00 до 13.00 за місцезнаходженням об’єкта: м. Дніпро, м. Дніпро, просп. Петра Калнишевського, 33, літ. А-5. Заяви на огляд приймаються на електронну пошту: kp.activy.dmr@gmail.com., консультація т. 8073 312 19 76.
Додаткові відомості:
Суборенда: орендар який став переможцем аукціону, вважається таким, що отримав згоду орендодавця на передачу майна в суборенду, за умови якщо орендар - фізична особа – підприємець або юридична особа. До договору суборенди застосовуються положення договору оренди. Орендар протягом трьох робочих днів з моменту укладення договору суборенди зобов’язаний подати орендодавцю один примірник договору суборенди та інформацію про суборендаря в обсязі, визначеному п. 3 ст. 13 Закону України «Про оренду державного та комунального майна». Здійснення невід’ємних поліпшень можливо тільки у разі надання орендодавцем письмової згоди на поточний та/або капітальний ремонт орендованого майна. Здійснення капітального ремонту можливо тільки при отриманні декларації про початок виконання будівельних робіт. У триденний термін після її отримання орендатор зобов’язаний надати до департаменту адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпровської міської ради оригінал декларації. Для затвердження протоколу аукціону потенційний орендар, визначений за результатами аукціону, повинен надати наступну інформацію: - Інформація про відповідність орендаря вимогам, визначеним статтею 4 Закону України "Про оренду державного та комунального майна"; - Витяг із Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань за поточний рік, Статут, Наказ про призначення директора - для юридичних осіб; - інформація про кінцевого бенефіціарного власника, або інформація про причину його відсутності - для юридичних осіб; - Витяг із Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань за поточний, паспорт - для фізичних осіб - підприємців; - Паспорт, код - для громадян України та нерезидентів.
Дата публікації процедури:
27.11.2024 15:28:30
Дата останньої зміни процедури:
21.01.2025 11:47:16
Кількість учасників з переважним правом:
1
Повна юридична назва організації:
Комунальне підприємство "Міські активи" Дніпровської міської ради
Адреса місцезнаходження:
ЄДРПОУ:
03341763
Інформація щодо підтвердження повноважень:
рішення ВК №407 від 22.05.2018
Контактна особа
Найменування:
Ларіонов Максим Геннадійович
E-mail:
dmr.kp.activy@gmail.com
Телефон:
+380686859631
Повна юридична назва організації:
ФОП Іванов Андрій Валерійович
Адреса місцезнаходження:
ІПН/РНОКПП:
2754315773
Дата укладення та закінчення договору оренди:
з 24.09.2018 по 22.09.2021
Імпортувати документи
Назва | Тип | Дата |
---|
Імпортувати документи
Назва | Тип | Дата |
---|
Імпортувати документи
Назва | Тип | Дата |
---|
Інформація про Переможця
Інформація про учасника:
***** ***** ***** ***** ***** *****, ***** ***** *****
Дата початку кваліфікації учасника аукціону:
09.12.2024 13:01
Статус кваліфікації учасника аукціону:
Переможець. Очікується договір
Підтвердження сплати за лот:
Очікується інформація про оплату
Період підписання протоколу:
Період підписання контракту:
Контактна інформація:
Пропозиція:
10 000 грн.
Закрита цінова пропозиція:
3 500 грн.
Договір
Номер договору:
263-ДАП/24
Статус договору:
Переможець. Договір підписано
Дата створення договору:
12.12.2024 15:55
Остання дата редагування договору:
21.01.2025 11:46
Назва договору:
***** ***** *****
Опис договору:
***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** *****
Дата підписання договору:
20.12.2024 00:00
Дата початку дії договору:
20.12.2024
Дата завершення дії договору:
19.12.2029
Вартість договору:
10 000 грн.
Загальна вартість договору за місяць:
10000 грн.
Імпортувати документи
Назва | Тип | Дата |
---|
Імпортувати документи
Назва | Тип | Дата |
---|
Рішення щодо кваліфікації учасника
Інформація про учасника:
***** ***** ***** ***** ***** *****, ***** ***** *****
Дата початку кваліфікації учасника аукціону:
09.12.2024 13:01
Статус кваліфікації учасника аукціону:
Учасник не став переможцем
Контактна інформація:
Пропозиція:
8 001 грн.
Закрита цінова пропозиція:
1 601,55 грн.
Імпортувати документи
Назва | Тип | Дата |
---|
Заява на участь
Імпортувати документи
Назва | Тип | Дата |
---|
Події процесу
Забрати Розмiр гарантiйного внеску
Імпортувати документи
Назва | Тип | Дата |
---|
Імпортувати документи
Назва | Тип | Дата |
---|
Імпортувати документи
Назва | Тип | Дата |
---|
Імпортувати документи
Назва | Тип | Дата |
---|
Ваша пропозиція підтверджена!
Увага
Увага!
Ви сформували рахунки!
Для участі в аукціоні Вам необхідно:
1) Завантажте та сплатіть рахунки:
2) Після завершення періоду редагування аукціону вам необхідно буде зареєструвати пропозицію на участь.
Повна юридична назва організації:
ДЕПАРТАМЕНТ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ТА ДОЗВІЛЬНИХ ПРОЦЕДУР ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Адреса місцезнаходження:
ЄДРПОУ:
40392181
Інформація щодо підтвердження повноважень:
Рішення міської ради від 24.04.2024 №82/49
Контактна особа
Найменування:
Матковський Вячеслав Олегович
E-mail:
komvlas@dniprorada.gov.ua
Телефон:
+380988083918