ВХІД
Замовити дзвінок
Щоб взяти участь в аукціоні - зареєструйтесь або увійдіть в особистий кабінет
Період редагування:
з 24.11.2025 12:36 по 20.12.2025 18:00
Період запитань:
з 24.11.2025 12:36 по 25.12.2025 18:00
Період відповідей:
з 24.11.2025 12:36 по 25.12.2025 18:00
Період подання заяви на участь в аукціоні:
з 24.11.2025 12:36 по 25.12.2025 20:00
Період аукціону:
Статус:
Прийняття заяв на участь
Назва аукціону:
Опис аукціону:
Нерухоме майно: приміщення (група приміщень) філії банку загальною площею 401,2 кв.м та рухоме майно в кількості 113 одиниць, яке знаходиться за адресою: Житомирська обл., м. Житомир, вул. Небесної Сотні, буд. 41
Лоти виставляються (черговість):
Вперше
Мінімальна кількість заяв:
1
Номер лоту:
145-ПМ
Підстава:
Критерії прийнятності:
Розмір реєстраційного внеску:
1 700,00 грн
Розмір гарантійного внеску:
835 140,12 грн
8 351 401,20 грн (включаючи ПДВ)
На фінальну суму нараховується ПДВ:
Так
Мінімальний крок аукціону:
83 514,01 грн
Загальна кількість активів лоту:
1
Опис об'єкта:
Повний опис об’єкта зазначений в електронному документі "ІНФОМАЦІЯ ПРО МАЙНО ТА ВИМОГИ ДО УЧАСНИКІВ ТА ПЕРЕМОЖЦЯ". Загальна площа приміщення (групи приміщень) філії банку складає – 401,2 кв.м, основна площа – 254,8 кв.м, допоміжна площа – 146,4 кв.м, рік побудови – 1994. Основні конструктивні елементи: фундамент – з/бетон; матеріал стін – цегла; перекриття – з/бетон; підлога – бетон. Інженерне обладнання: електрика, водопровід, каналізація, вид опалення – місцеве/автономне. Висота – 3,4 м. Внутрішнє оздоблення: підлога – плитка/лінолеум; стіни – плитка/пофарбовані; вікна – металопластикові; стелі – натяжні/пофарбовані; двері вхідні – металеві, двері внутрішні – металеві/дерев’яні.
Код відповідного класифікатора лоту :
04000000-8 Нерухоме майно
Кількість активів:
1 лот
Тип активу:
Майно
Інформація щодо реєстрації
Стан державної реєстрації об'єкту:
Зареєстровано в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно
Номер запису:
61671078
Дата рeєстрації:
29.09.2025
Рік будівництва:
1994
Загальна площа об'єкта в будівлі, кв.м.:
401.2
Технічний стан об'єкта:
Задовільний, придатний до використання
Чи приєднаний об'єкт оренди до електромережі:
Так
Кондиціонування присутнє:
Так
Автономне опалення присутнє:
Так
Централізоване опалення присутнє:
Так
Пожежна сигналізація присутня:
Так
Газифікація присутня:
Так
Інтернет присутній:
Так
Охоронна сигналізація присутня:
Так
Каналізація присутня:
Так
Вентиляція присутня:
Так
Водозабезпечення присутнє:
Так
Додаткова інформація щодо комунікацій, що є в об'єкті:
Внутрішні інженерні мережі: електроосвітлення, опалення, водопостачання – централізоване; міська каналізація. Ліфт – відсутній. Наявний окремий фасадний вхід в приміщення. Загальний технічний стан приміщення – задовільний. Приміщення обладнане системами цифрового відеоспостереження зовнішнього периметру, охоронної сигналізації, контролю санкційного доступу, відеоспостереження, охоронно-тривожною сигналізацією, вогнегасниками. Для підтримання постійного рівня температури та вологості повітря встановлені кондиціонери.
Порядок ознайомлення з майном, час і місце проведення огляду об'єкта:
В робочі дні з 10-00 до 16-00 за попередньою домовленістю з представником.
Перелік та вимоги до оформлення документів:
Перелік вимог до учасників та переможця електронного аукціону містяться в електронному документі "ІНФОМАЦІЯ ПРО МАЙНО ТА ВИМОГИ ДО УЧАСНИКІВ ТА ПЕРЕМОЖЦЯ". Учасники для участі в аукціоні надають наступні документи в електронній формі, шляхом їх завантаження через свій особистий кабінет разом з поданням заяви про участь в аукціоні: - копію установчих документів (статуту/ засновницького договору тощо з усіма змінами та доповненнями) (для юридичних осіб); - копію свідоцтва про державну реєстрацію суб’єкта господарювання, а у випадку, якщо воно не видавалось, – виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, (для юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців); - копії документів, що підтверджують повноваження керівника та/або особи, яка має право підпису відповідних документів/договорів (копії протоколів рішень органу управління щодо призначення керівника, надання йому відповідних повноважень/довіреності, копії довіреності, наказу щодо вступу на посаду/призначення керівника та/або особи, яка має право підпису відповідних документів/договорів тощо) (для юридичних осіб); - копію паспорта та документа, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків (копію облікової картки платника податків або довідку/картку про присвоєння ідентифікаційного номера); якщо особа відмовилась від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, повідомила про це відповідний контролюючий орган і має відповідну відмітку в паспорті – надається копія сторінки паспорта з відповідною відміткою / копія іншого документа, що підтверджує такий факт) (для керівника юридичної особи та/або інших уповноважених осіб, які мають право підпису відповідних документів/договорів, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців). У разі, якщо учасник є нерезидентом, він подає наступні документи: - копії легалізованих або засвідчених шляхом проставлення апостиля, перекладених на українську мову (крім документів, викладених російською мовою), підпис на яких засвідчено нотаріально: • витягу з торговельного, банківського або судового реєстру або реєстраційного посвідчення місцевого органу державної влади іноземної держави про реєстрацію юридичної особи, або іншого документа, що свідчить про реєстрацію юридичної особи відповідно до законодавства країни її місцезнаходження; • установчого документа юридичної особи; • внутрішніх документів (положення, регламент тощо), що регламентують повноваження органів управління учасника щодо підписання відповідних документів, укладення відповідних договорів (за їх наявності)/рішення відповідних органів управління учасника на підписання відповідних документів, укладення відповідних договорів (у разі, якщо прийняття таких рішень передбачено внутрішніми документами учасника); • документів, що підтверджують повноваження керівника та/або особи, яка має право підпису відповідних документів/договорів (копії протоколів рішень органу управління щодо призначення керівника, надання йому відповідних повноважень/довіреності, копії довіреності, наказу щодо вступу на посаду/призначення керівника та/або особи, яка має право підпису відповідних документів/договорів тощо); - копію документа, виданого органом державної податкової служби, що підтверджує взяття юридичної особи на облік як платника податку, якщо юридична особа – нерезидент зареєстрована в Україні як платник податків, засвідчену нотаріально або особою, яка видала оригінал такого документа, або лист про те, що юридична особа – нерезидент в органах державної податкової служби не зареєстрована; - копію паспорта (для керівника юридичної особи та/або інших уповноважених осіб, які мають право підпису відповідних документів/договорів, та фізичних осіб).
Додаткові відомості:
Порядок формування початкової (стартової) ціни зазначена в електронному документі "ІНФОМАЦІЯ ПРО МАЙНО ТА ВИМОГИ ДО УЧАСНИКІВ ТА ПЕРЕМОЖЦЯ".
Дата публікації процедури:
24.11.2025 12:36:14
Дата останньої зміни процедури:
24.11.2025 12:36:14
Імпортувати документи
| Назва | Тип | Дата |
|---|
Імпортувати документи
| Назва | Тип | Дата |
|---|
Імпортувати документи
| Назва | Тип | Дата |
|---|
Заява на участь
Імпортувати документи
| Назва | Тип | Дата |
|---|
Події процесу
Забрати Розмiр гарантiйного внеску
Ваша пропозиція підтверджена!
Увага
Увага!
Ви сформували рахунки!
Для участі в аукціоні Вам необхідно:
1) Завантажте та сплатіть рахунки:
2) Після завершення періоду редагування аукціону вам необхідно буде зареєструвати пропозицію на участь.
Повна юридична назва організації:
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ДЕРЖАВНИЙ ЕКСПОРТНО-ІМПОРТНИЙ БАНК УКРАЇНИ"
Адреса місцезнаходження:
ЄДРПОУ:
00032112
Контактна особа
Найменування:
Коротких Євгенія
E-mail:
smikhnenko@eximb.com
Телефон:
+0504327942