ВХІД
Замовити дзвінок
Період редагування:
з 23.12.2024 16:49 по 25.12.2024 18:00
Період запитань:
з 23.12.2024 16:49 по 30.12.2024 18:00
Період відповідей:
з 23.12.2024 16:49 по 30.12.2024 18:00
Період подання заяви на участь в аукціоні:
з 23.12.2024 16:49 по 30.12.2024 20:00
Період аукціону:
Статус:
Аукціон не відбувся
Назва аукціону:
Опис аукціону:
Надається в оренду офісне приміщення загальною площею 20,0 м2 на четвертому поверсі 8-ми поверхового будинку за адресою: м. Київ, вул. Солом'янська, 3
Лоти виставляються (черговість):
Вперше
Мінімальна кількість заяв:
1
Номер лоту:
1
Підстава:
Критерії прийнятності:
Розмір реєстраційного внеску:
17,00 грн.
Розмір гарантійного внеску:
3 830,00 грн.
Період розрахунку стартової вартості:
Стартова вартість за місяць
3 199,92 грн. (включаючи ПДВ)
На фінальну суму нараховується ПДВ:
Ні
Мінімальний крок аукціону:
300,00 грн.
Загальна кількість активів лоту:
1
Строк оренди:
2 роки 11 місяців
Опис об'єкта:
Опис об’єкта оренди Надається в оренду офісне приміщення загальною площею 20 м2 на четвертому поверсі (праве крило) 8-ми поверхового будинку за адресою: м. Київ, вул. Солом'янська, 3 (далі - Об'єкт нерухомості). Власник будинку – приватне акціонерне товариство «Український інститут із проектування і розвитку інформаційно-комунікаційної інфраструктури «Діпрозв’язок» (свідоцтво про право власності, видане Головним управлінням комунальної власності м. Києва 02.02.2005 на підставі наказу № 59-В від 02.02.2005). Будівля забезпечена гарантованим електроживленням (власна трансформаторна підстанція, дві незалежні лінії підключення). Встановлені і працюють: система контролю доступу і система відеонагляду на вході до будівлі. Працюють два пасажирські ліфти. На кожному поверсі є окремі туалетні кімнати для жінок і чоловіків. Стан приміщення – задовільний. Підключення до Інтернету і телефонії, встановлення окремої пультової (охоронної) та протипожежної сигналізації, встановлення системи кондиціювання, роботи з модернізації/ремонту існуючої електромережі (в межах орендованого приміщення) з прокладанням нових ліній, в т.ч. встановлення лічильника електроенергії покладається на орендаря (однолінійну схему електрозабезпечення приміщень обов’язково узгоджується з орендодавцем). Перепланування та ремонт в приміщенні орендар вирішує самостійно (під свої потреби за власний рахунок), але обов’язково з дозволу та за погодженням відповідних проектів орендодавцем. Будинок розташований поруч із Солом’янською площею, фасадом у бік вулиці Солом’янська. Поруч з будинком – зупинки громадського транспорту (автобус, тролейбус, маршрутні таксі). В будівлі працюють заклади харчування: кафе-їдальня та невеличка кав’ярня, розташований поштомат «Нової пошти», навколо будівлі розташовані декілька кафе, магазини (в т. ч. NOVUS, ROZETKA), аптеки, відділення Ощадбанку. Призначення Об’єкта нерухомості – здійснення господарської діяльності, що провадиться без застосування, зберігання і переробки в орендованих приміщеннях вогненебезпечних, вибухових, хімічних, отруйних, спиртовмісних, наркотичних речовин та прекурсорів. Обмеження щодо використання майна (заборонені цільові призначення): - Заклади охорони здоров’я, клініки, лікарні, приватна медична практика. Аптеки. Ветеринарні лікарні (клініки), лабораторії ветеринарної медицини, ветеринарні аптеки. Медичні лабораторії - Нічні клуби. Кафе, ресторани з нічним режимом роботи (після 22 год). Сауни, лазні. Організація концертів та іншої видовищно-розважальної діяльності. Готелі, хостели, турбази, мотелі, кемпінги, тощо. Комп’ютерні клуби та Інтернет-кафе - Ритуальні послуги. Громадські вбиральні. Збір і сортування вторинної сировини Опис обмежень цільового призначення об'єкта (за наявності): - розміщення хостелів; - розміщення суб’єктів господарювання, що надають послуги з утримання тварин. - розміщення суб’єктів господарювання, що здійснюють діяльність зі збору та сортування вторинної сировини. Вартість оренди не включає вартості комунальних послуг та послуг з утримання Об’єкта нерухомості орендодавцем в належному стані. Вартість комунальних послуг і витрати на утримання Об’єкта нерухомості (електроенергія, опалення, водопостачання і водовідведення, прибирання прилеглої території та інших загальних місць, послуги з охорони, обслуговування ліфтів, податок на нерухомість, земельний податок тощо) – нараховується пропорційно орендованій площі і сплачуються на умовах договору оренди. Максимальний термін оренди – 2 роки 11 місяців. Орендодавець має можливість додатково надати в оренду інші приміщення (офісні, складські, виробничі, тощо), а також надати офісні меблі, що були у використанні (столи, шафи тощо).
Код відповідного класифікатора лоту CAV:
04232000-3 Адміністративна будівля, приміщення в адміністративній будівлі
Код додаткового класифікатору лоту:
PA01-7 Оренда
Кількість активів:
20 м²
Тип активу:
Майно
Інформація щодо реєстрації
Стан державної реєстрації об'єкту:
Зареєстровано до 1 січня 2013 р. відповідно до законодавства, що діяло на момент виникнення речового права на майно
Загальна площа об'єкта в будівлі, кв.м.:
20
Корисна площа об'єкта в будівлі, кв.м.:
20
Технічний стан об'єкта:
задовільний
Інформація щодо компенсації балансоутримувачу сплати земельного податку за користування земельною ділянкою, на якій розташований об''єкт оренди:
Згідно договору оренди
Чи приєднаний об'єкт оренди до електромережі:
Так
Автономне опалення присутнє:
Так
Ліфт присутній:
Так
Газифікація присутня:
Ні
Каналізація присутня:
Так
Водозабезпечення присутнє:
Так
Інформація про наявність окремих особових рахунків на об''єкт оренди, відкритих постачальниками комунальних послуг, або інформація про порядок участі орендаря у компенсації балансоутримувачу витрат на оплату комунальних послуг:
Згідно договору оренди
Порядок ознайомлення з майном, час і місце проведення огляду об'єкта:
Ознайомитись з об'єктом оренди можно з 10-00 до 16-00 в робочі дні. Обов'язкова попередня домовленість про прибуття учасника для ознайомлення з об'єктом за тел. 050 504 85 77.
Перелік та вимоги до оформлення документів:
Всі документи (див. файл "Документи Учасника на лот" в розділі "Копії документів і матеріалів на лот"), що вимагаються Організатором цього аукціону, мають бути надані у вигляді скан-копій в кольоровому зображенні. Організатор аукціону може дискваліфікувати потенційного орендаря на підставі п. 29 Постанови КМ України від 22.09.2023 року № 1032.
Дата публікації процедури:
23.12.2024 16:49:40
Дата останньої зміни процедури:
30.12.2024 20:00:04
Рахунки для гарантійного внеску
Найменування одержувача:
ПрАТ "Діпрозв'язок"
Ідентифікатор одержувача (ЄДРПОУ, РНОКПП):
01168185
Опис:
в АТ "ПРАВЕКС БАНК"
Номер банківського рахунку в форматі IBAN
UA733808380000026000700717695
Валюта рахунку:
UAH
Рахунки для сплати оренди
Найменування одержувача:
ПрАТ "Діпрозв'язок"
Ідентифікатор одержувача (ЄДРПОУ, РНОКПП):
01168185
Опис:
в АТ "ПРАВЕКС БАНК"
Номер банківського рахунку в форматі IBAN
UA733808380000026000700717695
Валюта рахунку:
UAH
Імпортувати документи
Назва | Тип | Дата |
---|
Імпортувати документи
Назва | Тип | Дата |
---|
Імпортувати документи
Назва | Тип | Дата |
---|
Заява на участь
Імпортувати документи
Назва | Тип | Дата |
---|
Події процесу
Забрати Розмiр гарантiйного внеску
Ваша пропозиція підтверджена!
Увага
Увага!
Ви сформували рахунки!
Для участі в аукціоні Вам необхідно:
1) Завантажте та сплатіть рахунки:
2) Після завершення періоду редагування аукціону вам необхідно буде зареєструвати пропозицію на участь.
Повна юридична назва організації:
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ІЗ ПРОЕКТУВАННЯ І РОЗВИТКУ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ "ДІПРОЗВ'ЯЗОК"
Адреса місцезнаходження:
ЄДРПОУ:
01168185
Контактна особа
Найменування:
Балясніков Михайло Юрійович
E-mail:
m.balyasnikov@diprozvyazok.kiev.ua
Телефон:
+380505048577