ВХІД
Замовити дзвінок
Період редагування:
з 14.01.2025 15:45 по 16.01.2025 18:00
Період запитань:
з 14.01.2025 15:45 по 21.01.2025 18:00
Період відповідей:
з 14.01.2025 15:45 по 21.01.2025 18:00
Період подання заяви на участь в аукціоні:
з 14.01.2025 15:45 по 21.01.2025 20:00
Період кваліфікації:
з 21.01.2025 20:00 по 18.02.2025 18:00
Період аукціону:
Статус:
Очікується підписання договору
Назва аукціону:
Опис аукціону:
Надається в оренду офісне приміщення загальною площею 24,7 м2 на шостому поверсі 8-ми поверхового будинку за адресою: м. Київ, вул. Солом'янська, 3
Лоти виставляються (черговість):
Вперше
Мінімальна кількість заяв:
1
Номер лоту:
1
Підстава:
Критерії прийнятності:
Розмір реєстраційного внеску:
17,00 грн.
Розмір гарантійного внеску:
4 700,00 грн.
Період розрахунку стартової вартості:
Стартова вартість за місяць
3 951,90 грн. (включаючи ПДВ)
На фінальну суму нараховується ПДВ:
Ні
Мінімальний крок аукціону:
350,00 грн.
Загальна кількість активів лоту:
1
Строк оренди:
2 роки 11 місяців
Опис об'єкта:
Надається в оренду приміщення (шостий поверх, ліве крило) загальною площею 24,7 м2 у 8-ми поверховому будинку за адресою: м. Київ, вул. Солом'янська, 3 (далі - Об'єкт нерухомості). Власник будинку – приватне акціонерне товариство «Український інститут із проектування і розвитку інформаційно-комунікаційної інфраструктури «Діпрозв’язок» (свідоцтво про право власності, видане Головним управлінням комунальної власності м. Києва 02.02.2005 на підставі наказу № 59-В від 02.02.2005). Будинок розташований поруч із Солом’янською площею, фасадом у бік вулиці Солом’янська. Поруч з будинком – зупинки громадського транспорту (автобус, тролейбус, маршрутні таксі). В будівлі працюють заклади харчування – кафе-їдальня та окрема невеличка кав’ярня, навколо будівлі розташовані декілька кафе, магазини (в т. ч. NOVUS, ROZETKA), аптеки, відділення Ощадбанку. Об’єкт нерухомості забезпечений гарантованими електроживленням (власна трансформаторна підстанція, дві незалежні лінії підключення), водопостачанням і каналізацією, на кожному поверсі є окремі туалетні кімнати для чоловіків і жінок. Працюють два ліфти. В холі першого поверху облаштовано пост охорони, обладнаний системою контролю доступу і системою відеонагляду, поруч з постом охорони розташовані: поштомат «Нової пошти» і невеличка кав’ярня. Стан приміщення – потребує вивозу сміття після виїзду попереднього орендаря, вікна потребують заміни, стіни, підлога і стеля потребують поточного ремонту (всі ці роботи покладаються на майбутнього орендаря, за його рахунок). Роботи з можливої (за бажанням орендаря) модернізації/ремонту існуючої електромережі (в межах орендованого приміщення) з прокладанням нових ліній, в т.ч. встановлення лічильника електроенергії покладається на орендаря (однолінійна схема електропостачання приміщення обов’язково узгоджується з орендодавцем). Підключення до Інтернету і телефонії орендар вирішує самостійно, але за погодженням орендодавця. Призначення Об’єкта нерухомості – здійснення господарської діяльності (наприклад, організація складу), але без застосування, зберігання і переробки в орендованих приміщеннях вогненебезпечних, вибухових, хімічних, отруйних, спиртовмісних, наркотичних речовин та прекурсорів, виробів із тютюну. Інші обмеження щодо використання майна (заборонені цільові призначення): - Нічні клуби. Кафе, ресторани з нічним режимом роботи (після 22 год.). Сауни, лазні, перукарні. - Організація концертів та іншої видовищно-розважальної діяльності. - Готелі, хостели, турбази, мотелі, кемпінги, тимчасові притулки для людей, тощо. - Комп’ютерні клуби та Інтернет-кафе - Розміщення суб’єктів господарювання, що надають послуги з утримання тварин. - Ритуальні послуги. Громадські вбиральні. - Розміщення суб’єктів господарювання, що здійснюють діяльність зі збору та сортування вторинної сировини. Вартість оренди не включає вартості комунальних послуг та послуг з утримання Об’єкта нерухомості орендодавцем в належному стані. Вартість комунальних послуг (водопостачання, водовідведення, скид стічних вод, теплопостачання, електроенергія), плата за додаткові витрати («тривожна кнопка» виклику поліції, використання пожежної та охоронної сигналізації, прибирання місць загального користування та прибудинкової території, профдезінфекція (дезінфекція, дезінсекція, дератизація тощо), обслуговування ліфтів та електроустановок в місцях загального користування), відшкодування податку на землю та відшкодування податку на нерухомість – нараховується пропорційно орендованій площі і сплачуються на умовах договору оренди. Максимальний термін оренди – 2 роки 11 місяців. Орендар може робити ремонт в приміщеннях під свої потреби за власний рахунок. (За умови погодження проектно-кошторисної документації на ремонт орендодавцем). Орендодавець має можливість додатково надати в оренду інші приміщення
Код відповідного класифікатора лоту CAV:
04232000-3 Адміністративна будівля, приміщення в адміністративній будівлі
Код додаткового класифікатору лоту:
PA01-7 Оренда
Кількість активів:
24.7 м²
Тип активу:
Майно
Інформація щодо реєстрації
Стан державної реєстрації об'єкту:
Зареєстровано до 1 січня 2013 р. відповідно до законодавства, що діяло на момент виникнення речового права на майно
Номер поверху або поверхів:
шостий
Загальна площа об'єкта в будівлі, кв.м.:
24.7
Корисна площа об'єкта в будівлі, кв.м.:
24.7
Технічний стан об'єкта:
потребує ремонту
Інформація щодо компенсації балансоутримувачу сплати земельного податку за користування земельною ділянкою, на якій розташований об''єкт оренди:
Згідно договору оренди
Чи приєднаний об'єкт оренди до електромережі:
Так
Ліфт присутній:
Так
Газифікація присутня:
Ні
Каналізація присутня:
Так
Водозабезпечення присутнє:
Так
Інформація про наявність окремих особових рахунків на об''єкт оренди, відкритих постачальниками комунальних послуг, або інформація про порядок участі орендаря у компенсації балансоутримувачу витрат на оплату комунальних послуг:
Згідно договору оренди
Порядок ознайомлення з майном, час і місце проведення огляду об'єкта:
Ознайомитись з об'єктом оренди можно з 10-00 до 16-00 в робочі дні. Обов'язкова попередня домовленість про прибуття учасника для ознайомлення з об'єктом за тел. 050 504 85 77.
Перелік та вимоги до оформлення документів:
Всі документи (див. файл "Документи Учасника на лот" в розділі "Копії документів і матеріалів на лот"), що вимагаються Організатором цього аукціону, мають бути надані у вигляді скан-копій в кольоровому зображенні. Організатор аукціону може дискваліфікувати потенційного орендаря на підставі п. 29 Постанови КМ України від 22.09.2023 року № 1032.
Дата публікації процедури:
14.01.2025 15:45:54
Дата останньої зміни процедури:
29.01.2025 14:16:02
Рахунки для гарантійного внеску
Найменування одержувача:
ПрАТ "Діпрозв'язок"
Ідентифікатор одержувача (ЄДРПОУ, РНОКПП):
01168185
Опис:
в АТ "ПРАВЕКС БАНК"
Номер банківського рахунку в форматі IBAN
UA733808380000026000700717695
Валюта рахунку:
UAH
Рахунки для сплати оренди
Найменування одержувача:
ПрАТ "Діпрозв'язок"
Ідентифікатор одержувача (ЄДРПОУ, РНОКПП):
01168185
Опис:
в АТ "ПРАВЕКС БАНК"
Номер банківського рахунку в форматі IBAN
UA733808380000026000700717695
Валюта рахунку:
UAH
Імпортувати документи
Назва | Тип | Дата |
---|
Імпортувати документи
Назва | Тип | Дата |
---|
Імпортувати документи
Назва | Тип | Дата |
---|
Інформація про Переможця
Інформація про учасника:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕГАС АЕРОСПЕЙС УКРАЇНА", 45374350
Дата початку кваліфікації учасника аукціону:
21.01.2025 20:00
Статус кваліфікації учасника аукціону:
Переможець. Очікується договір
Підтвердження сплати за лот:
Очікується інформація про оплату
Період підписання протоколу:
Період підписання контракту:
Контактна інформація:
Пропозиція:
3 955 грн.
Закрита цінова пропозиція:
3 955 грн.
Договір
Статус договору:
Договір поки що не опубліковано
Дата створення договору:
29.01.2025 14:16
Остання дата редагування договору:
29.01.2025 14:16
Вартість договору:
3 955 грн.
Імпортувати документи
Назва | Тип | Дата |
---|
Імпортувати документи
Назва | Тип | Дата |
---|
Заява на участь
Імпортувати документи
Назва | Тип | Дата |
---|
Події процесу
Забрати Розмiр гарантiйного внеску
Імпортувати документи
Назва | Тип | Дата |
---|
Ваша пропозиція підтверджена!
Увага
Увага!
Ви сформували рахунки!
Для участі в аукціоні Вам необхідно:
1) Завантажте та сплатіть рахунки:
2) Після завершення періоду редагування аукціону вам необхідно буде зареєструвати пропозицію на участь.
Повна юридична назва організації:
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ІЗ ПРОЕКТУВАННЯ І РОЗВИТКУ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ "ДІПРОЗВ'ЯЗОК"
Адреса місцезнаходження:
ЄДРПОУ:
01168185
Контактна особа
Найменування:
Балясніков Михайло Юрійович
E-mail:
m.balyasnikov@diprozvyazok.kiev.ua
Телефон:
+380505048577