ВХІД
Замовити дзвінок
Період редагування:
з 17.03.2025 09:43 по 19.03.2025 18:00
Період запитань:
з 17.03.2025 09:43 по 24.03.2025 18:00
Період відповідей:
з 17.03.2025 09:43 по 24.03.2025 18:00
Період подання заяви на участь в аукціоні:
з 17.03.2025 09:43 по 24.03.2025 20:00
Період кваліфікації:
з 24.03.2025 20:00 по 21.04.2025 18:00
Період аукціону:
Статус:
Аукціон завершено. Договір підписано
Назва аукціону:
Опис аукціону:
Надається в оренду офісне приміщення на восьмому поверсі, ліве крило загальною площею 37,8 м2 у 8-ми поверховому будинку за адресою: м. Київ, вул. Солом'янська, 3
Лоти виставляються (черговість):
Вперше
Мінімальна кількість заяв:
1
Номер лоту:
1
Підстава:
Критерії прийнятності:
Розмір реєстраційного внеску:
17,00 грн.
Розмір гарантійного внеску:
7 255,00 грн.
Період розрахунку стартової вартості:
Стартова вартість за місяць
6 047,85 грн. (включаючи ПДВ)
На фінальну суму нараховується ПДВ:
Ні
Мінімальний крок аукціону:
600,00 грн.
Загальна кількість активів лоту:
1
Строк оренди:
2 роки 11 місяців
Опис об'єкта:
Надається в оренду офісне приміщення №927/5 (восьмий поверх, ліве крило) загальною площею 37,8 м2 у 8-ми поверховому будинку за адресою: м. Київ, вул. Солом'янська, 3 (далі - Об'єкт нерухомості). Власник будинку – приватне акціонерне товариство «Український інститут із проектування і розвитку інформаційно-комунікаційної інфраструктури «Діпрозв’язок» (свідоцтво про право власності, видане Головним управлінням комунальної власності м. Києва 02.02.2005 на підставі наказу № 59-В від 02.02.2005). Будинок розташований поруч із Солом’янською площею, фасадом у бік вулиці Солом’янська. Поруч з будинком – зупинки громадського транспорту (автобус, тролейбус, маршрутні таксі). В будівлі працює кафе-їдальня (ліве крило) та невеличка кав’ярня в холі першого поверху (праве крило), навколо будівлі розташовані декілька кафе, магазини (в т. ч. NOVUS, ROZETKA), аптеки, відділення Ощадбанку. В холі першого поверху (праве крило) розташований поштомат «Нової пошти». Об’єкт нерухомості забезпечений гарантованими електроживленням (власна трансформаторна підстанція, дві незалежні лінії підключення), водопостачанням і каналізацією, на кожному поверсі є окремі туалетні кімнати для чоловіків і жінок. Працює ліфт (підйом ліфтом - тільки до сьомого поверху, з сьомого на восьмий поверх - підйом сходами). В холі першого поверху облаштовано пост охорони, обладнаний системою контролю доступу і системою відеонагляду Стан приміщення – потребує очищення кімнат від непотребу і сміття після виїзду попереднього орендаря та вивозу їх з території орендодавця; приміщення потребує поточного ремонту і заміни кондиціонера (всі роботи покладаються на майбутнього орендаря, за його рахунок). Роботи з можливої (за бажанням орендаря) модернізації/ремонту існуючої електромережі (в межах орендованого приміщення) з прокладанням нових ліній, в т.ч. встановлення лічильника електроенергії покладається на орендаря (однолінійна схема електропостачання приміщення обов’язково узгоджується з орендодавцем). Підключення до Інтернету і телефонії орендар вирішує самостійно, але за погодженням орендодавця. Призначення Об’єкта нерухомості – здійснення господарської діяльності, але без застосування, зберігання і переробки в орендованому приміщенні вогненебезпечних, вибухових, хімічних, отруйних, спиртовмісних, наркотичних речовин та прекурсорів, виробів із тютюну. Інші обмеження щодо використання майна (заборонені цільові призначення): - Нічні клуби. Кафе, ресторани з нічним режимом роботи (після 22 год.). Сауни, лазні, перукарні. - Організація концертів та іншої видовищно-розважальної діяльності. - Готелі, хостели, турбази, мотелі, кемпінги, тимчасові притулки для людей, тощо. - Комп’ютерні клуби та Інтернет-кафе - Розміщення суб’єктів господарювання, що надають послуги з утримання тварин. - Ритуальні послуги. Громадські вбиральні. - Розміщення суб’єктів господарювання, що здійснюють діяльність зі збору та сортування вторинної сировини. Вартість оренди не включає вартості комунальних послуг та послуг з утримання Об’єкта нерухомості орендодавцем в належному стані. Вартість комунальних послуг (водопостачання, водовідведення, скид стічних вод, теплопостачання, електроенергія), плата за додаткові витрати: виклик поліції охорони – «тривожна кнопка», використання пожежної та охоронної сигналізації, прибирання місць загального користування та прибудинкової території, профдезінфекція (дезінфекція, дезінсекція, дератизація тощо), обслуговування ліфтів та електроустановок в місцях загального користування, відшкодування податку на землю та відшкодування податку на нерухомість – нараховується пропорційно орендованій площі і сплачуються на умовах договору оренди. Максимальний термін оренди – 2 роки 11 місяців. Орендар може робити ремонт в приміщеннях під свої потреби за власний рахунок. (За умови погодження проектно-кошторисної документації на ремонт орендодавцем). Орендодавець має можливість додатково надати в оренду інші приміщення (офісні, складські, виробничі, тощо), а також надати офісні меблі, що були у використанні (столи, шафи тощо).
Код відповідного класифікатора лоту CAV:
04232000-3 Адміністративна будівля, приміщення в адміністративній будівлі
Код додаткового класифікатору лоту:
PA01-7 Оренда
Кількість активів:
37.8 м²
Тип активу:
Майно
Інформація щодо реєстрації
Стан державної реєстрації об'єкту:
Зареєстровано до 1 січня 2013 р. відповідно до законодавства, що діяло на момент виникнення речового права на майно
Номер поверху або поверхів:
восьмий
Загальна площа об'єкта в будівлі, кв.м.:
37.8
Корисна площа об'єкта в будівлі, кв.м.:
37.8
Технічний стан об'єкта:
потребує ремонту
Інформація щодо компенсації балансоутримувачу сплати земельного податку за користування земельною ділянкою, на якій розташований об''єкт оренди:
Згідно договору оренди
Чи приєднаний об'єкт оренди до електромережі:
Так
Ліфт присутній:
Так
Газифікація присутня:
Ні
Каналізація присутня:
Так
Водозабезпечення присутнє:
Так
Інформація про наявність окремих особових рахунків на об''єкт оренди, відкритих постачальниками комунальних послуг, або інформація про порядок участі орендаря у компенсації балансоутримувачу витрат на оплату комунальних послуг:
Згідно договору оренди
Порядок ознайомлення з майном, час і місце проведення огляду об'єкта:
Ознайомитись з об'єктом оренди можно з 10-00 до 16-00 в робочі дні. Обов'язкова попередня домовленість про прибуття учасника для ознайомлення з об'єктом за тел. 050 504 85 77.
Перелік та вимоги до оформлення документів:
Всі документи (див. файл "Документи Учасника на лот" в розділі "Копії документів і матеріалів на лот"), що вимагаються Організатором цього аукціону, мають бути надані у вигляді скан-копій в кольоровому зображенні. В разі відсутності будь-якого з потрібних Організатору документів, Учасник має надати пояснення про цей факт у вигляді довідки в довільній формі. Організатор аукціону може дискваліфікувати потенційного орендаря на підставі п. 29 Постанови КМ України від 22.09.2023 року № 1032.
Дата публікації процедури:
17.03.2025 09:43:29
Дата останньої зміни процедури:
02.04.2025 13:59:00
Рахунки для гарантійного внеску
Найменування одержувача:
ПрАТ "Діпрозв'язок"
Ідентифікатор одержувача (ЄДРПОУ, РНОКПП):
01168185
Опис:
в АТ "ПРАВЕКС БАНК"
Номер банківського рахунку в форматі IBAN
UA733808380000026000700717695
Валюта рахунку:
UAH
Рахунки для сплати оренди
Найменування одержувача:
ПрАТ "Діпрозв'язок"
Ідентифікатор одержувача (ЄДРПОУ, РНОКПП):
01168185
Опис:
в АТ "ПРАВЕКС БАНК"
Номер банківського рахунку в форматі IBAN
UA733808380000026000700717695
Валюта рахунку:
UAH
Імпортувати документи
Назва | Тип | Дата |
---|
Імпортувати документи
Назва | Тип | Дата |
---|
Імпортувати документи
Назва | Тип | Дата |
---|
Інформація про Переможця
Інформація про учасника:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕЛІКА ІНТЕГРАЦІЯ", 45567724
Дата початку кваліфікації учасника аукціону:
24.03.2025 20:00
Статус кваліфікації учасника аукціону:
Переможець. Очікується договір
Період підписання протоколу:
Період підписання контракту:
Контактна інформація:
Пропозиція:
6 047,85 грн.
Закрита цінова пропозиція:
6 047,85 грн.
Договір
Номер договору:
25-015
Статус договору:
Договір підтверджено
Дата створення договору:
28.03.2025 11:39
Остання дата редагування договору:
02.04.2025 13:58
Назва договору:
ДОГОВІР ОРЕНДИ
Опис договору:
Орендодавець передає, а Орендар приймає в строкове платне користування нежитлові приміщення за адресою м. Київ, вул. Солом'янська, 3 загальною площею 37,8 кв. м. (надалі – "Майно"), які перебувають у власності ПрАТ "Діпрозв'язок".
Дата підписання договору:
01.04.2025 00:00
Дата початку дії договору:
01.04.2025
Дата завершення дії договору:
29.02.2028
Вартість договору:
6 047,85 грн.
Заключна вартість договору з урахуванням податків :
6047.85 грн.
Імпортувати документи
Назва | Тип | Дата |
---|
Імпортувати документи
Назва | Тип | Дата |
---|
Заява на участь
Імпортувати документи
Назва | Тип | Дата |
---|
Події процесу
Забрати Розмiр гарантiйного внеску
Імпортувати документи
Назва | Тип | Дата |
---|
Ваша пропозиція підтверджена!
Увага
Увага!
Ви сформували рахунки!
Для участі в аукціоні Вам необхідно:
1) Завантажте та сплатіть рахунки:
2) Після завершення періоду редагування аукціону вам необхідно буде зареєструвати пропозицію на участь.
Повна юридична назва організації:
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ІЗ ПРОЕКТУВАННЯ І РОЗВИТКУ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ "ДІПРОЗВ'ЯЗОК"
Адреса місцезнаходження:
ЄДРПОУ:
01168185
Контактна особа
Найменування:
Балясніков Михайло Юрійович
E-mail:
m.balyasnikov@diprozvyazok.kiev.ua
Телефон:
+380505048577