ВХІД
Замовити дзвінок
Інформація про скасування аукціону
Дата скасування:
21.08.2025 00:00
Причина:
У зв'язку зі змінами істотних умов.
Імпортувати документи
| Назва | Тип | Дата |
|---|
Період редагування:
з 01.08.2025 14:56 по 12.08.2025 18:00
Період запитань:
з 01.08.2025 14:56 по 17.08.2025 18:00
Період відповідей:
з 01.08.2025 14:56 по 17.08.2025 18:00
Період подання заяви на участь в аукціоні:
з 01.08.2025 14:56 по 17.08.2025 20:00
Період кваліфікації:
з 18.08.2025 13:28 по 15.09.2025 18:00
Період аукціону:
Дата закінчення аукціону:
Статус:
Аукціон скасовано
Назва аукціону:
Опис аукціону:
Електронний аукціон проводиться за методом покрокового збільшення стартової орендної плати та подальшого подання цінових пропозицій з дотриманням вимог Регламенту ЕТС («англійський аукціон»).
Лоти виставляються (черговість):
Вперше
Мінімальна кількість заяв:
1
Номер лоту:
1
Підстава:
Критерії прийнятності:
Розмір реєстраційного внеску:
510,00 грн
Розмір гарантійного внеску:
700 000,00 грн
Період розрахунку стартової вартості:
Стартова вартість за місяць
350 000,00 грн (включаючи ПДВ)
На фінальну суму нараховується ПДВ:
Ні
Мінімальний крок аукціону:
3 500,00 грн
Загальна кількість активів лоту:
1
Строк оренди:
35 місяців
Опис об'єкта:
Об’єкт оренди – частина «Універмагу» та частина «Гастроному». Об’єкт оренди складається із наступних приміщень: - частина Універмагу площею 531,60 кв. м: тамбур (10,6 кв. м), торгівельний зал (510,3 кв. м), кладова (10,7 кв. м); - частина Гастроному площею 427,10 кв. м: тамбур (5,8 кв. м), торгівельний зал (295,9 кв. м), коридори (12,7; 17,8; 3,5; 2,2 та 3,5 кв. м); кладові (6,0; 11,9; 14,9 та 4 кв. м); службові приміщення (30,6; 7,3 та 8,3 кв. м); три туалети (по 0,9 кв. м), згідно із Планом-схемою Об’єкта оренди. Об’єкт оренди розташований на першому поверсі двоповерхових будівель, сполучених між собою та розташованих на спільному фундаменті, які мають окремі входи та під’їзд зі сторони автомобільної дороги місцевого значення. Загальна площа Об’єкта оренди – 958,70 кв. м. Об’єкт оренди введений в експлуатацію у 1974 році. Об’єкт оренди вільний від будь-якого майна Орендодавця.
Код відповідного класифікатора лоту :
04000000-8 Нерухоме майно
Код додаткового класифікатору лоту:
PA01-7 Оренда
Кількість активів:
958.7 м²
Тип активу:
Майно
Інформація щодо реєстрації
Стан державної реєстрації об'єкту:
Зареєстровано в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно
Номер запису:
22521351 та 22520302
Дата рeєстрації:
22.09.2017
Технологія будівництва:
Цегла
Рік будівництва:
1974
Місце розташування об'єкта в будівлі:
Надземний
Номер поверху або поверхів:
1
Загальна площа будівлі, кв.м.:
1894.3
Загальна площа об'єкта в будівлі, кв.м.:
958.7
Корисна площа об'єкта в будівлі, кв.м.:
958.7
Площа ділянки, кв. м:
1190.9
Технічний стан об'єкта:
Технічний стан Об’єкта оренди: задовільний Кондиціонування: Ні Приєднання об’єкта до електромережі: Так Потужність електромережі – 100 кВт Лічильник опалення: Так Лічильник гарячої води: Так Лічильник холодної води: Так Підключення до інтернету: Ні Підключення до телефону: Ні Каналізація: Так Підключення до телебачення: Ні Водозабезпечення: Так Фундамент – залізобетонні блоки. Матеріал стін будівлі – цегла, залізобетонні блоки. Перегородки – цегла. Перекриття – залізобетонні блоки. Оздоблення: Стіни – гіпсокартоні панелі. Стеля – підвісна. Висота до стелі 3,1 м. Підлога – цементна стяжка. Вікна – склоблоки, вхідні двері – металеві.
Інформація щодо компенсації балансоутримувачу сплати земельного податку за користування земельною ділянкою, на якій розташований об''єкт оренди:
1 724,14 грн з ПДВ, відшкодовується у складі орендної плати
Чи приєднаний об'єкт оренди до електромережі:
Так
Потужність електромережі, кВт:
100
Ступінь потужності електромережі:
Перший ступінь
Централізоване опалення присутнє:
Так
Лічильник опалення присутній:
Так
Каналізація присутня:
Так
Вентиляція присутня:
Так
Водозабезпечення присутнє:
Так
Порядок ознайомлення з майном, час і місце проведення огляду об'єкта:
Контактні дані для звернень щодо ознайомлення з Об’єктом оренди та з інших питань щодо оренди: Ягодзинська Тетяна Михайлівна +38 (04572) 55397 yag@tptes.centrenergo.com Робочі дні: понеділок – п’ятниця понеділок – четвер: 800 – 1700, п’ятниця 800 – 1545 Місце ознайомлення: місто Українка, Обухівський район, Київська область
Перелік та вимоги до оформлення документів:
1. Документи, що підтверджують сплату на рахунок оператора електронного майданчика реєстраційного внеску та гарантійного внеску. 2. Документи, які ідентифікують потенційного орендаря. 2.1. Для фізичних осіб – громадян України: - копія паспорта громадянина України; - копія довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків або копія сторінки паспорта з відміткою органу доходів і зборів про повідомлення про відмову через свої релігійні переконання від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків (подається тільки фізичними особами, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному органу доходів і зборів). 2.2. Для фізичних осіб – підприємців: - копія паспорта громадянина України; - витяг з реєстру платників єдиного податку (для спрощеної системи оподаткування); - витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань України; - копія довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків або копія сторінки паспорта з відміткою органу доходів і зборів про повідомлення про відмову через свої релігійні переконання від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків (подається тільки фізичними особами – підприємцями, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному органу доходів і зборів). 2.3. Для юридичних осіб: - витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань України – для юридичних осіб – резидентів; - документ про реєстрацію у державі її місцезнаходження (витяг із торговельного, банківського або судового реєстру тощо), засвідчений згідно із законодавством держави його видачі, перекладений українською мовою, - для юридичних осіб – нерезидентів; - інформація про кінцевого бенефіціарного власника або інформація про відсутність кінцевого бенефіціарного власника і причина його відсутності (за відсутності кінцевого бенефіціарного власника). 2.4. Для іноземних громадян та осіб без громадянства – копія документа, що посвідчує особу. Електронні копії документів особа, яка має намір взяти участь в електронному аукціоні, завантажує через свій особистий кабінет у день подання заяви на участь в електронному аукціоні.
Додаткові відомості:
1) Особа, яка має намір взяти участь в електронному аукціоні: - сплачує реєстраційний та гарантійний внески для набуття статусу учасника; - через свій особистий кабінет подає заяву на участь в електронному аукціоні шляхом заповнення електронної форми, вимоги до якої встановлюються адміністратором електронної торгової системи. 2) Не можуть бути Орендарями: - юридичні та фізичні особи, зазначені у статті 4 Закону України «Про оренду державного та комунального майна»; - юридичні особи, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків юридичної особи, утвореної та зареєстрованої відповідно до законодавства України, є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран/Корейська Народно-Демократична Республіка, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіка Іран/Корейської Народно-Демократичної Республіки (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); - юридичні особи, утворені та зареєстровані відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран/Корейської Народно-Демократичної Республіки, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів; фізичні особи - громадяни Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран/Корейської Народно-Демократичної Республіки (крім тих, що проживають на території України на законних підставах).
Дата публікації процедури:
01.08.2025 14:56:54
Дата останньої зміни процедури:
21.08.2025 10:38:35
Рахунки для сплати оренди
Назва банку:
АТ «Укрексімбанк»
Найменування одержувача:
Трипільська теплова електрична станція Публічного акціонерного товариства «Центренерго» (яка є відокремленим підрозділом Публічного акціонерного товариства «Центренерго»)
Ідентифікатор одержувача (ЄДРПОУ, РНОКПП):
00131334
Номер банківського рахунку в форматі IBAN
UA773223130000026006000049943
Валюта рахунку:
UAH
Імпортувати документи
| Назва | Тип | Дата |
|---|
Імпортувати документи
| Назва | Тип | Дата |
|---|
Імпортувати документи
| Назва | Тип | Дата |
|---|
Рішення щодо кваліфікації учасника
Інформація про учасника:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬТА ЕКСПЕРТ", 37002806
директор
Дата початку кваліфікації учасника аукціону:
18.08.2025 13:28
Статус кваліфікації учасника аукціону:
Очікується протокол
Загальний період підписання протоколу:
Період підписання контракту:
Контактна інформація:
Пропозиція:
362 000 грн
Закрита цінова пропозиція:
362 000 грн
Імпортувати документи
| Назва | Тип | Дата |
|---|
Заява на участь
Імпортувати документи
| Назва | Тип | Дата |
|---|
Події процесу
Забрати Розмiр гарантiйного внеску
Імпортувати документи
| Назва | Тип | Дата |
|---|
Імпортувати документи
| Назва | Тип | Дата |
|---|
Імпортувати документи
| Назва | Тип | Дата |
|---|
Ваша пропозиція підтверджена!
Увага
Увага!
Ви сформували рахунки!
Для участі в аукціоні Вам необхідно:
1) Завантажте та сплатіть рахунки:
2) Після завершення періоду редагування аукціону вам необхідно буде зареєструвати пропозицію на участь.
Повна юридична назва організації:
Публічне акціонерне товариство "Центренерго" Трипільська ТЕС
Адреса місцезнаходження:
ЄДРПОУ:
00131334
Інформація щодо підтвердження повноважень:
1) Довіреність № 64/22 від 05.06.2025, дійсна до 31.12.2025, та Довіреність № 65/22 від 05.06.2025, дійсна до 31.12.2025, видані заступнику директора Трипільської ТЕС Глущенку Вадиму Івановичу. 2) Довіреність № 79/22 від 23.07.2025, дійсна до 31.12.2025, видана виконуючому обов'язки директора Трипільської ТЕС Васюковичу Олександру Ігоровичу.
Контактна особа
Найменування:
Тетяна Михайлівна Ягодзинська
E-mail:
yag@tptes.centrenergo.com
Телефон:
+380675206941