ВХІД
Замовити дзвінок
Період редагування:
з 06.08.2025 10:41 по 12.08.2025 18:00
Період запитань:
з 06.08.2025 10:41 по 17.08.2025 18:00
Період відповідей:
з 06.08.2025 10:41 по 17.08.2025 18:00
Період подання заяви на участь в аукціоні:
з 06.08.2025 10:41 по 17.08.2025 20:00
Період кваліфікації:
з 18.08.2025 13:24 по 15.09.2025 18:00
Період аукціону:
Дата закінчення аукціону:
Статус:
Аукціон завершено. Договір підписано
Назва аукціону:
Опис аукціону:
Надається в оренду частина підвального приміщення №20 (ліве крило, без вікон) загальною площею 188,6 м2 у 8-ми поверховому будинку за адресою: м. Київ, вул. Солом'янська, 3
Лоти виставляються (черговість):
Вдруге
Мінімальна кількість заяв:
1
Номер лоту:
1
Номер попереднього аукціону:
Підстава:
Критерії прийнятності:
Розмір реєстраційного внеску:
119,00 грн
Розмір гарантійного внеску:
14 800,00 грн
Період розрахунку стартової вартості:
Стартова вартість за місяць
24 517,25 грн (включаючи ПДВ)
На фінальну суму нараховується ПДВ:
Ні
Мінімальний крок аукціону:
2 000,00 грн
Загальна кількість активів лоту:
1
Строк оренди:
2 роки
Опис об'єкта:
Надається в оренду частина підвального приміщення №20 (ліве крило, без вікон) загальною площею 188,6 м2 у 8-ми поверховому будинку за адресою: м. Київ, вул. Солом'янська, 3 (далі - Об'єкт нерухомості). Власник будинку – приватне акціонерне товариство «Український інститут із проектування і розвитку інформаційно-комунікаційної інфраструктури «Діпрозв’язок» (свідоцтво про право власності, видане Головним управлінням комунальної власності м. Києва 02.02.2005 на підставі наказу № 59-В від 02.02.2005). Будинок розташований поруч із Солом’янською площею, фасадом у бік вулиці Солом’янська. Поруч з будинком – зупинки громадського транспорту (автобус, тролейбус, маршрутні таксі). В будівлі працює кафе-їдальня (ліве крило) та невеличка кав’ярня в холі першого поверху (праве крило), навколо будівлі розташовані декілька кафе, магазини (в т. ч. NOVUS, ROZETKA), аптеки, відділення Ощадбанку. В холі першого поверху (праве крило) розташований поштомат «Нової пошти». Об’єкт нерухомості забезпечений гарантованими електроживленням (власна трансформаторна підстанція, дві незалежні лінії підключення), водопостачанням і каналізацією, на кожному поверсі є окремі туалетні кімнати для чоловіків і жінок. В холі першого поверху облаштовано пост охорони, обладнаний системою контролю доступу і системою відеонагляду. Стан приміщення – потребує ремонту з видаленням залишків фундаментів вентиляційної системи, перенесенням крісел в іншу частину приміщення, встановлення перегородки і двох дверей із замком в суміжне приміщення (ключі від замків мають бути тільки в орендодавця), після ремонту - очищення частини підвального приміщення, яке не передано в оренду, від пилу (з вологим прибиранням), вивезення будівельного сміття з території орендодавця для утилізації (всі роботи покладаються на майбутнього орендаря, за його рахунок). Проект виконання цих робіт має бути узгоджений з орендодавцем. В приміщенні є електромережа тільки для підключення освітлення. Опалення і система пожежної сигналізації в приміщенні відсутні. Роботи з можливої (за бажанням орендаря) модернізації/ремонту існуючої електромережі (в межах орендованого приміщення) з прокладанням нових ліній, в т.ч. встановлення лічильника електроенергії покладається на орендаря (однолінійна схема електропостачання приміщення обов’язково узгоджується з орендодавцем). Майбутній орендар на весь період оренди має безперешкодно надавати доступ до прокладених в орендованому приміщенні технологічних мереж (електромережа, каналізація, водопровід, інформаційно-комунікаційні тощо) відповідальним особам орендодавця. Підключення до Інтернету і телефонії орендар вирішує самостійно, але за погодженням орендодавця. Призначення Об’єкта нерухомості – здійснення господарської діяльності, але без застосування, зберігання і переробки в орендованих приміщеннях вогненебезпечних, вибухових, хімічних, отруйних, спиртовмісних, наркотичних речовин та прекурсорів, виробів із тютюну. На Об’єкті нерухомості заборонено: розміщення виробництва, зберігання, використання будь-яких речей, предметів, виключених із цивільного обороту згідно чинного законодавства, їх частин та комплектуючих, в тому числі: - розміщення виробництва, використання, зберігання будь-якої зброї та боєприпасів включно із запасними частинами, комплектуючими виробами, супутнім устаткуванням, витратними матеріалами до них; - розміщення виробництва повітряних і космічних літальних апаратів, супутнього устаткування включно із виготовленням, використанням, зберіганням окремих частин, комплектуючих виробів і матеріалів до них. Інші обмеження щодо використання майна (заборонені цільові призначення): - Нічні клуби. Кафе, ресторани з нічним режимом роботи (після 22 год.). Сауни, лазні, перукарні. - Організація концертів та іншої видовищно-розважальної діяльності. - Готелі, хостели, турбази, мотелі, кемпінги, тимчасові притулки для людей, тощо. - Комп’ютерні клуби та Інтернет-кафе - Розміщення суб’єктів господарювання, що надають послуги з утримання тварин. - Ритуальні послуги. Громадські вбиральні. - Розміщення суб’єктів господарювання, що здійснюють діяльність зі збору та сортування вторинної сировини. Вартість оренди не включає вартості комунальних послуг та послуг з утримання Об’єкта нерухомості орендодавцем в належному стані. Вартість комунальних послуг (водопостачання, водовідведення, скид стічних вод, теплопостачання, електроенергія), плата за додаткові витрати (виклик поліції, використання пожежної та охоронної сигналізації, прибирання місць загального користування та прибудинкової території, профдезінфекція (дезінфекція, дезінсекція, дератизація тощо), обслуговування ліфтів та електроустановок в місцях загального користування), відшкодування податку на землю та відшкодування податку на нерухомість – нараховується пропорційно орендованій площі і сплачуються на умовах договору оренди. Максимальний термін оренди – 2 роки. Орендар може робити ремонт в приміщені під свої потреби за власний рахунок. (За умови погодження проектно-кошторисної документації на ремонт орендодавцем). Орендодавець має можливість додатково надати в оренду інші приміщення (офісні, складські, виробничі, тощо), а також надати офісні меблі, що були у використанні (столи, шафи тощо).
Код відповідного класифікатора лоту CAV:
04232000-3 Адміністративна будівля, приміщення в адміністративній будівлі
Код додаткового класифікатору лоту:
PA01-7 Оренда
Кількість активів:
188.6 м²
Тип активу:
Майно
Інформація щодо реєстрації
Стан державної реєстрації об'єкту:
Зареєстровано до 1 січня 2013 р. відповідно до законодавства, що діяло на момент виникнення речового права на майно
Номер поверху або поверхів:
підвал
Загальна площа об'єкта в будівлі, кв.м.:
188.6
Корисна площа об'єкта в будівлі, кв.м.:
188.6
Технічний стан об'єкта:
потребує ремонту
Інформація щодо компенсації балансоутримувачу сплати земельного податку за користування земельною ділянкою, на якій розташований об''єкт оренди:
Згідно договору оренди
Чи приєднаний об'єкт оренди до електромережі:
Так
Ліфт присутній:
Так
Газифікація присутня:
Ні
Каналізація присутня:
Так
Водозабезпечення присутнє:
Так
Інформація про наявність окремих особових рахунків на об''єкт оренди, відкритих постачальниками комунальних послуг, або інформація про порядок участі орендаря у компенсації балансоутримувачу витрат на оплату комунальних послуг:
Згідно договору оренди
Додаткова інформація щодо комунікацій, що є в об'єкті:
Прокладено лінії декількох провайдерів, що надають інформаційно-комунікаційні послуги (інтернет, телефонія тощо)
Порядок ознайомлення з майном, час і місце проведення огляду об'єкта:
Ознайомитись з об'єктом оренди можно з 10-00 до 16-00 в робочі дні. Обов'язкова попередня домовленість про прибуття учасника для ознайомлення з об'єктом за тел. 050 504 85 77.
Перелік та вимоги до оформлення документів:
Всі документи (див. файл "Документи Учасника на лот" в розділі "Копії документів і матеріалів на лот"), що вимагаються Організатором цього аукціону, мають бути надані у вигляді скан-копій в кольоровому зображенні. В разі відсутності будь-якого з потрібних Організатору документів, Учасник має надати пояснення про цей факт у вигляді довідки в довільній формі. Організатор аукціону може дискваліфікувати потенційного орендаря на підставі п. 29 Постанови КМ України від 22.09.2023 року № 1032.
Дата публікації процедури:
06.08.2025 10:41:47
Дата останньої зміни процедури:
15.09.2025 10:16:12
Рахунки для гарантійного внеску
Найменування одержувача:
ПрАТ "Діпрозв'язок"
Ідентифікатор одержувача (ЄДРПОУ, РНОКПП):
01168185
Опис:
в АТ "ПРАВЕКС БАНК"
Номер банківського рахунку в форматі IBAN
UA733808380000026000700717695
Валюта рахунку:
UAH
Рахунки для сплати оренди
Найменування одержувача:
ПрАТ "Діпрозв'язок"
Ідентифікатор одержувача (ЄДРПОУ, РНОКПП):
01168185
Опис:
в АТ "ПРАВЕКС БАНК"
Номер банківського рахунку в форматі IBAN
UA733808380000026000700717695
Валюта рахунку:
UAH
Імпортувати документи
| Назва | Тип | Дата |
|---|
Імпортувати документи
| Назва | Тип | Дата |
|---|
Імпортувати документи
| Назва | Тип | Дата |
|---|
Інформація про Переможця
Інформація про учасника:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МВК ГРУПП", 31732517
Дата початку кваліфікації учасника аукціону:
18.08.2025 13:24
Статус кваліфікації учасника аукціону:
Переможець. Очікується договір
Загальний період підписання протоколу:
Період підписання договору:
Контактна інформація:
Пропозиція:
29 610,2 грн
Закрита цінова пропозиція:
29 610,2 грн
Договір
Номер договору:
25-034
Статус договору:
Договір підтверджено
Дата створення договору:
25.08.2025 10:53
Остання дата редагування договору:
15.09.2025 10:15
Назва договору:
ДОГОВІР ОРЕНДИ
Опис договору:
Орендодавець передає, а Орендар приймає в строкове платне користування нежитлові приміщення за адресою м. Київ, вул. Солом'янська 3 загальною площею 188,60 кв. м. (надалі – "Майно"), які перебувають у власності ПрАТ "Діпрозв'язок
Дата підписання договору:
12.09.2025 00:00
Дата початку дії договору:
12.09.2025
Дата завершення дії договору:
31.07.2027
Вартість договору:
29 610,2 грн
Заключна вартість договору з урахуванням податків :
29610.2 грн
Імпортувати документи
| Назва | Тип | Дата |
|---|
Імпортувати документи
| Назва | Тип | Дата |
|---|
Заява на участь
Імпортувати документи
| Назва | Тип | Дата |
|---|
Події процесу
Забрати Розмiр гарантiйного внеску
Імпортувати документи
| Назва | Тип | Дата |
|---|
Імпортувати документи
| Назва | Тип | Дата |
|---|
Ваша пропозиція підтверджена!
Увага
Увага!
Ви сформували рахунки!
Для участі в аукціоні Вам необхідно:
1) Завантажте та сплатіть рахунки:
2) Після завершення періоду редагування аукціону вам необхідно буде зареєструвати пропозицію на участь.
Повна юридична назва організації:
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ІЗ ПРОЕКТУВАННЯ І РОЗВИТКУ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ "ДІПРОЗВ'ЯЗОК"
Адреса місцезнаходження:
ЄДРПОУ:
01168185
Інформація щодо підтвердження повноважень:
Статут підприємства
Контактна особа
Найменування:
Балясніков Михайло
E-mail:
m.balyasnikov@diprozvyazok.kiev.ua
Телефон:
+380505048577