ВХІД
Замовити дзвінок
Щоб взяти участь в аукціоні - зареєструйтесь або увійдіть в особистий кабінет
Період редагування:
з 25.11.2025 10:26 по 04.12.2025 18:00
Період запитань:
з 25.11.2025 10:26 по 09.12.2025 18:00
Період відповідей:
з 25.11.2025 10:26 по 09.12.2025 18:00
Період подання заяви на участь в аукціоні:
з 25.11.2025 10:26 по 09.12.2025 20:00
Період аукціону:
Статус:
Прийняття заяв на участь
Назва аукціону:
Опис аукціону:
Електронний аукціон за методом підвищення ціни (у відповідності до постанови Кабінету Міністрів України від 22.09.2023 № 1032).
Лоти виставляються (черговість):
Вдруге
Мінімальна кількість заяв:
1
Номер лоту:
1
Номер попереднього аукціону:
Підстава:
Критерії прийнятності:
Розмір реєстраційного внеску:
119,00 грн
Розмір гарантійного внеску:
13 536,00 грн
Період розрахунку стартової вартості:
Стартова вартість за місяць
22 560,00 грн (включаючи ПДВ)
На фінальну суму нараховується ПДВ:
Ні
Мінімальний крок аукціону:
225,60 грн
Загальна кількість активів лоту:
1
Строк оренди:
35 місяців
Опис об'єкта:
Об’єкт оренди – частина «Будівлі побутового корпусу». Об’єкт оренди складається із наступних приміщень: столова (55,7 кв. м), кухня (15,9 кв. м), комори (1,3 та 4,8 кв. м), туалет (1,1 кв. м), санвузол (7,8 кв. м), згідно із Планом-схемою Об’єкта оренди. Об’єкт оренди розташований на першому поверсі двоповерхової окремо розташованої будівлі на неогородженій території, має окремий вхід. Загальна площа Об’єкта оренди – 88,50 кв. м. Об’єкт оренди введений в експлуатацію у 1975 році. Об’єкт оренди вільний від будь-якого майна Орендодавця.
Код відповідного класифікатора лоту :
04000000-8 Нерухоме майно
Код додаткового класифікатору лоту:
PA01-7 Оренда
Кількість активів:
88.5 м²
Тип активу:
Майно
Інформація щодо реєстрації
Стан державної реєстрації об'єкту:
Зареєстровано в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно
Номер запису:
17163699
Дата рeєстрації:
26.10.2016
Технологія будівництва:
Цегла
Рік будівництва:
1975
Місце розташування об'єкта в будівлі:
Надземний
Номер поверху або поверхів:
1
Загальна площа будівлі, кв.м.:
1120.3
Загальна площа об'єкта в будівлі, кв.м.:
88.5
Корисна площа об'єкта в будівлі, кв.м.:
88.5
Площа ділянки, кв. м:
626.1
Технічний стан об'єкта:
Технічний стан Об’єкта оренди: задовільний Кондиціонування: Ні Приєднання об’єкта до електромережі: Так Потужність електромережі – 10 кВт Лічильник опалення: Ні Лічильник гарячої води: Так Лічильник холодної води: Так Підключення до інтернету: Ні Підключення до телефону: Ні Каналізація: Так Підключення до телебачення: Ні Водозабезпечення: Так Фундамент – бетон. Матеріал стін будівлі – цегла, залізобетонні блоки. Перегородки – цегла. Оздоблення: Стіни – оштукатурено. Стеля – оштукатурено. Висота до стелі 3,23 м. Підлога – бетон, лінолеум
Інформація щодо компенсації балансоутримувачу сплати земельного податку за користування земельною ділянкою, на якій розташований об''єкт оренди:
64,55 грн з ПДВ, відшкодовується у складі орендної плати
Чи приєднаний об'єкт оренди до електромережі:
Так
Потужність електромережі, кВт:
10
Ступінь потужності електромережі:
Перший ступінь
Каналізація присутня:
Так
Водозабезпечення присутнє:
Так
Порядок ознайомлення з майном, час і місце проведення огляду об'єкта:
Гуліна Наталія Олександрівна +38 (04572) 55397 gulina@tptes.centrenergo.com Робочі дні: понеділок – п’ятниця понеділок – четвер: 8:00 – 17:00, п’ятниця 8:00 – 15:45 Місце ознайомлення: місто Українка, Обухівський район, Київська область
Перелік та вимоги до оформлення документів:
1. Документи, що підтверджують сплату на рахунок оператора електронного майданчика реєстраційного внеску та гарантійного внеску. 2. Документи, які ідентифікують потенційного орендаря. 2.1. Для фізичних осіб (у тому числі фізичних осіб – підприємців) – громадян України: - копія облікової картки платника податків з даними про реєстраційний номер облікової картки платника податків, а у разі відсутності такого документа у зв’язку з відмовою від отримання реєстраційного номера – копія паспорта громадянина України. 2.2. Для іноземних громадян – копія документа, що посвідчує особу. 2.3. Для юридичних осіб: - витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань України – для юридичних осіб – резидентів; - документ, що підтверджує реєстрацію іноземної особи у країні її місцезнаходження (витяг із торговельного, банківського або судового реєстру тощо), засвідчений згідно із законодавством держави його видачі, перекладений українською мовою, - для юридичних осіб – нерезидентів. У разі відсутності в документах визначених цим підпунктом, інформації про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, потенційний орендар – юридична особа також подає за підписом керівника юридичної особи інформацію про кінцевого бенефіціарного власника або про відсутність кінцевого бенефіціарного власника і про причини його відсутності у випадках, коли юридична особа відповідно до законодавства може не мати кінцевого бенефіціарного власника. Електронні копії документів особа, яка має намір взяти участь в електронному аукціоні, завантажує через свій особистий кабінет у день подання заяви на участь в електронному аукціоні.
Додаткові відомості:
1.Особа, яка має намір взяти участь в електронному аукціоні: - сплачує реєстраційний та гарантійний внески для набуття статусу учасника; - через свій особистий кабінет подає заяву на участь в електронному аукціоні шляхом заповнення електронної форми, вимоги до якої встановлюються адміністратором електронної торгової системи; 2.Не можуть бути Орендарями: - юридичні та фізичні особи, зазначені у статті 4 Закону України «Про оренду державного та комунального майна»; - юридичні особи, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків юридичної особи, утвореної та зареєстрованої відповідно до законодавства України, є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран/Корейська Народно-Демократична Республіка, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран/Корейської Народно-Демократичної Республіки (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); - юридичні особи, утворені та зареєстровані відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран/Корейської Народно-Демократичної Республіки, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів; - фізичні особи - громадяни Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіка Іран/Корейської Народно-Демократичної Республіки (крім тих, що проживають на території України на законних підставах).
Дата публікації процедури:
25.11.2025 10:26:53
Дата останньої зміни процедури:
05.12.2025 13:48:17
Імпортувати документи
| Назва | Тип | Дата |
|---|
Імпортувати документи
| Назва | Тип | Дата |
|---|
Імпортувати документи
| Назва | Тип | Дата |
|---|
Заява на участь
Імпортувати документи
| Назва | Тип | Дата |
|---|
Події процесу
Забрати Розмiр гарантiйного внеску
Ваша пропозиція підтверджена!
Увага
Увага!
Ви сформували рахунки!
Для участі в аукціоні Вам необхідно:
1) Завантажте та сплатіть рахунки:
2) Після завершення періоду редагування аукціону вам необхідно буде зареєструвати пропозицію на участь.
Повна юридична назва організації:
Публічне акціонерне товариство "Центренерго" Трипільська ТЕС
Адреса місцезнаходження:
ЄДРПОУ:
00131334
Інформація щодо підтвердження повноважень:
1) Довіреність 79/22 від 23.07.2025,видана виконуючому обов'язки директора ТпТЕС Васюковичу О.І.; 2) Довіреність № 103/22 від 17.10.2025, видана виконуючому обов'язки директора ТпТЕС Васюковичу О.І.; 3) Довіреність № 96/22 від 23.09.2025, видана виконуючому обов'язки директора ТпТЕС Васюковичу О.І.
Контактна особа
Найменування:
Гуліна Наталія Олександрівна
E-mail:
gulina@tptes.centrenergo.com
Телефон:
+380677757210