ВХІД
Замовити дзвінок
Щоб взяти участь в аукціоні - зареєструйтесь або увійдіть в особистий кабінет
Період редагування:
з 18.12.2025 10:13 по 23.12.2025 18:00
Період запитань:
з 18.12.2025 10:13 по 28.12.2025 18:00
Період відповідей:
з 18.12.2025 10:13 по 28.12.2025 18:00
Період подання заяви на участь в аукціоні:
з 18.12.2025 10:13 по 28.12.2025 20:00
Період аукціону:
Статус:
Прийняття заяв на участь
Назва аукціону:
Опис аукціону:
Оренда нерухомого майна, а саме: приміщення 2 поверху адміністративної будівлі загальною площею 58,2 кв.м, до яких входить кабінет № 13, площею 11,8 кв. м; кабінет № 20, площею 33,00 кв.м; та частини допоміжних приміщень, площею 13,4 кв. м, за адресою: м. Вінниця, вул. Данила Галицького, 27
Лоти виставляються (черговість):
Вперше
Мінімальна кількість заяв:
1
Номер лоту:
19
Підстава:
Критерії прийнятності:
Розмір реєстраційного внеску:
17,00 грн
Розмір гарантійного внеску:
8 478,19 грн
Період розрахунку стартової вартості:
Стартова вартість за місяць
11 775,26 грн (без ПДВ)
На фінальну суму нараховується ПДВ:
Так
Мінімальний крок аукціону:
117,75 грн
Загальна кількість активів лоту:
1
Строк оренди:
1 рік
Опис об'єкта:
Оренда нерухомого майна, а саме: приміщення 2 поверху адміністративної будівлі загальною площею 58,2 кв.м, до яких входить кабінет № 13, площею 11,8 кв. м; кабінет № 20, площею 33,00 кв.м; та частини допоміжних приміщень, площею 13,4 кв. м, за адресою: м. Вінниця, вул. Данила Галицького, 27
Код відповідного класифікатора лоту :
04000000-8 Нерухоме майно
Код додаткового класифікатору лоту:
PA01-7 Оренда
Кількість активів:
58.2 м²
Тип активу:
Майно
Інформація щодо реєстрації
Стан державної реєстрації об'єкту:
Зареєстровано до 1 січня 2013 р. відповідно до законодавства, що діяло на момент виникнення речового права на майно
Місце розташування об'єкта в будівлі:
Надземний
Загальна площа об'єкта в будівлі, кв.м.:
58.2
Порядок ознайомлення з майном, час і місце проведення огляду об'єкта:
У робочі дні за попередньою домовленістю з представником організатора аукціону. Відповідальна особа: Сидорюк Денис Анатолійович, 0677877497, urvidvin@ukr.net
Перелік та вимоги до оформлення документів:
Процедура електронного аукціону проводиться з дотриманням вимог Постанови КМУ №1032 від 22.09.2023 р. Переможець компенсує витрати на виконання незалежної оцінки майна. Договір оренди укладається з переможцем електронного аукціону протягом 20-ти робочих днів з дати формування протоколу про результати електронного аукціону в електронній торговій системі. Додаткові вимоги до учасників аукціону: відсутність дебіторської заборгованості перед орендодавцем.
Додаткові відомості:
Функціональне використання: для розміщення персоналу
Дата публікації процедури:
18.12.2025 10:13:34
Дата останньої зміни процедури:
18.12.2025 10:13:34
Імпортувати документи
| Назва | Тип | Дата |
|---|
Імпортувати документи
| Назва | Тип | Дата |
|---|
Імпортувати документи
| Назва | Тип | Дата |
|---|
Заява на участь
Імпортувати документи
| Назва | Тип | Дата |
|---|
Події процесу
Забрати Розмiр гарантiйного внеску
Ваша пропозиція підтверджена!
Увага
Увага!
Ви сформували рахунки!
Для участі в аукціоні Вам необхідно:
1) Завантажте та сплатіть рахунки:
2) Після завершення періоду редагування аукціону вам необхідно буде зареєструвати пропозицію на участь.
Повна юридична назва організації:
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКИЙ ОБЛАВТОДОР" ВІДКРИТОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ДЕРЖАВНА АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ"
Адреса місцезнаходження:
ЄДРПОУ:
32054743
Контактна особа
Найменування:
Контактна особа Організатора аукціону
E-mail:
urvidvin@ukr.net
Телефон:
+380432611692